Pasak „Vilniaus alus“ generalinio direktoriaus Algirdo Bagatyriaus, rezultatai galėtų būti dar geresni, jei pakaktų lėšų investicijoms, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Pajutusi, kad vartotojų pasirinkimas keičiasi, 2008-aisiais įmonė pakeitė kryptį. Iki tol ji daugiausia gamino stiprų alų PET taroje ir orientavosi į pigesnio alaus rinką. Nuo 2008-ųjų nusitaikyta į visai kitą segmentą – 2009 metais pradėtas gaminti silpnesnis „premium“ kategorijos alus, produkcija pradėta pilstyti į stiklinę tarą.
Prie verslo sėkmės prisidėjo ir firminių alaus krautuvėlių tinklo sukūrimas.
Šiuo metu per firmines parduotuves „Vilniaus alus“ realizuoja iki 25 proc. savo produkcijos, – alaus, vaisvandenių, giros.
Visgi apie tolesnę aktyvią firminių parduotuvių tinklo plėtrą įmonės vadovas jau nekalba, mat padėtis rinkoje pasikeitė.
„2010 metais ši rinka smarkiai plėtėsi, daug gamintojų patikėjo nauja verslo forma ir puolė kurti firminių parduotuvių. Todėl, manau, jau kitąmet rinka pakoreguos tokių parduotuvių skaičių, visos tikrai neišgyvens, daliai gali tekti trauktis“, – prognozuoja A.Bagatyrius.