-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Po 9 metų pertraukos pristatytas sportiškesnis ir talpesnis „Nissan Juke“: pelenė virto gražuole?

Beveik dešimtmetį – tiek „Nissan“ gerbėjams reikėjo laukti naujo patobulinto antrosios kartos „Juke“ modelio. Dailesnė išvaizda ir didesnė automobilio talpa – pirmieji dalykai, kurie traukia dėmesį pirmą kartą pamačius šį automobilį. Tiems, kurie ieško kompaktiško miesto SUV, tai gali būti vienas iš patraukliausių variantų. Tiesa, nors gamintojai ir džiaugiasi šio modelio sportiškumu, tačiau kai kuriose vietose galbūt ir buvo persistengta arba padaryta per mažai.
„Nissan JUKE“
„Nissan JUKE“ / Gamintojo nuotr.

Kiek daugiau nei prieš 10 metų „Nissan“ paskelbė, kad po metų, 2010-ais SUV rinkoje atsiras dar nematytas veidas – „Nissan Juke“. Taip ir nutiko, 2010-aisiais gimė legendinis „Nissan Juke“ SUV miesto automobilis, kurį sau leisti galėjo ir mažesnes pajams turinys žmonės, o labiausiai pamėgo moterys. O kompaktiškų krosoverių nišą atvėrusio „Juke“ modelių Europoje parduota jau beveik 1 mln. vienetų.

Antradienį Londone įvyko pasaulinė premjera – pristatytas naujasis „Nissan Juke“ modelis, kuris į kelius išriedės jau 2019 metų rudenį.

VIDEO: Pamatykite: po 9 metų pertraukos dienos šviesą išvydo naujasis „Nissan Juke“

Šiame modelyje yra ką mėgti, tačiau netrūksta ir įdomių sprendimų. Sportiškasis krosoveris iš išorės pasižymi coupe linijomis bei dizainu, todėl įprasto „Juke“ gerbėjui tai gali būti naujovė, kuri patiks, arba kurios nekęs.

Nuožulnus stogas suteikia automobiliui lengvesnį įvaizdį ir atrodo elegantiškiau nei jo pirmtakas, pristatytas beveik prieš dešimtmetį. Nors šis modelis yra kiek didesnis ir erdvesnis nei buvo anksčiau.

Tačiau apie viską iš pradžių.

Išorėje – daugiau elegancijos ir sportiškumo

Naujasis modelis pasižymi gan sportišku dizainu, kuriuo pasigirti pirmasis „Juke“ negalėjo. Tiek viduje, tiek išorėje.

Pirma, į ką krypsta dėmesys pamačius šį modelį – dailesnė išvaizda.

Naujasis modelis yra 4210 mm ilgio, 1595 mm aukščio ir 1893 mm pločio – jis tapo erdvesnis, tačiau išliko kompaktiškas ir palengvėjo 23 kg.

Naujausiame „JUKE“ modelyje kaip standartinė įranga komplektuojami žibintai su LED technologija. Jis išsaugojo savo legendinius apvalius priekinius žibintus, kurie pasižymi nauju charakteringu Y formos dizainu, papildančiu „Nissan“ V formos groteles. 11 kėbulo atspalvių paletėje dabar atsirado išskirtinis atspalvis – „Fuji Red“.

Gamintojo nuotr./„Nissan JUKE“
Gamintojo nuotr./„Nissan JUKE“

Papildomas „N-Design“ įrangos paketas leis pasirinkti tarp įvairių kėbulo, stogo ir salono apmušalų kombinacijų. Bus siūloma ir išorės personalizavimo įranga – galima priderinti buferio apdailą, šonines apdailos juostas ir 19 colių lengvojo lydinio ratlankius.

Netgi kyla klausimas, ar tikrai tokiam, galima sakyti miesto modeliui reikia ir sportinių 19 colių lengvojo lydinio ratlankių, tačiau kūrėjai teigia, kad būtent tarp klientų tai yra vienas mėgstamiausių šio automobilio dizaino bruožų.

Gamintojo nuotr./„Nissan JUKE“
Gamintojo nuotr./„Nissan JUKE“

Pagrindinis klausimas kūrėjams kirbėjęs galvoje – ar sukurti ką nors naujo, ar palikti tai, ką žmonės pamėgo. Buvo pasirinkta eiti antruoju keliu. Taip buvo pašalinti bruožai, kurie nepatiko ankstesniems savininkams.

Vienas didžiausių pasikeitimų – 105 mm pailgėjusi ratų bazė. Tokio pokyčio privertė imtis esamų automobilių savininkų kritika, jog automobilio gale buvo nedaug vietos. Tad kas pasikeitė? Keliamės į automobilio vidų.

Daugiau vietos, bet ar užtektinai?

Atstumas iki salono gale sėdinčių keleivių kelių padidėjo 5,8 cm, galinės salono dalies vidaus aukštis padidėjo 1,1 cm, o bagažinės talpa siekia 422 l – tai lemia 20 proc. didesnį bagažinės dydį, kuri yra tikrai talpi, ir į ją sutalpinti šeimos daiktus vykstant atostogoms neturėtų būti problema, tačiau ar tokios reikia miesto automobiliui – abejotina.

Kad būtų suteikta daugiau vietos keleiviams, galiniai ratai buvo kiek „patraukti“ atgal ir taip suteikė daugiau vietos žmonėms, sėdintiems gale. Pastebima, kad vietos tikrai yra daugiau nei ankstesniame modelyje, tačiau aukštesnį nei 1,80 m žmogų toks vietos padidėjimas, vargu ar nudžiugins.

Taip pat tik atidarius duris pasitinka sportinės sėdynės, kurios padeda jaustis patogiai, į automobilį atsisėdi, o ne „įgriūni“. Komfortu šis automobilis tikrai pasižymi, tad čia kūrėjų pagyros tikrai gan taiklios.

(Ne)naujausios technologijos

Kalbant apie naujausias technologijas, šis modelis turės galimybę pastebėti „juodąsias vietas“, taip pat daug dėmesio skirta ne tik automobiliu keliaujančiųjų saugumui, tačiau ir kitiems eismo dalyviams. Kaip žinoma, šiems aspektams didžiulį dėmesį skiria visų automobilių gamintojai, tad dviračio čia niekas neišrado.

Sistema perspės vairuotoją apie pėsčiuosius, taip pat įspės ir apie per arti esančias ar artėjančias transporto priemones. Priklausomai nuo situacijos suveiks „proPILOT“ sistema ir automobilis sustos pats arba vairuotojas apie kliūtį bus įspėtas sistemos.

Gamintojo nuotr./„Nissan JUKE“
Gamintojo nuotr./„Nissan JUKE“

Taip pas sistema padės vairuotojui išlikti savo juostoje nepatenkant į kitas, sugebės atpažinti ir kelio ženklus.

Šiame modelyje apsigyvens 1,0 litro 3 cilindrų variklis su turbokompresoriumi, komplektuojamas su 6 pavarų mechanine arba 7 pavarų dvigubos sankabos transmisija, pagerina našumą, degalų ekonomiją ir važiavimo kokybę. Automobilį į keliones varys priekiniai varomieji ratai.

Galima bus rinktis iš trijų vairavimo režimų: „Eco“, „Standard“, „Sport“.

Lietuvos rinkai šis modelis bus pasiekiamas nuo 2020 metų sausio, o kainos paaiškės spalio mėnesį.

Tad tikrai galima pagirti, kad naujosios kartos „Nissan Juke“ patobulėjo, tačiau iki kai kurių gamintojų jam dar tikrai toli.

VIDEO: Laukimas baigėsi: pristatytas antrosios kartos „Nissan Juke“

Yra kur tobulėti

Automobilio pavadinime žodis „juke“ reiškia vikriai šokti arba keisti kryptį. Panašu, kad tuo metu šis modelis ir su demonstruojamais sugebėjimais patiko ne vienam. Kuomet dar 2010 liepos pradžioje automobilis buvo pradėtas gaminti Japonijoje, išankstiniai šio modelio užsakymų skaičius siekė beveik 11 tūkst. O tikimasi buvo vos 1,3 tūkst. išankstinių užsakymų. Europoje nuo pat jo pasirodymo rinkoje geidė daugiau nei 30 tūkst, žmonių, JAV – 17,5 tūkst.

Kiek patobulintas modelis buvo pristatytas 2014 metų vasarą. Pagrindiniai išorės pakeitimai – dieniniai LED žibintai priekyje, naujas priekinio ir galinio bamperių stilius ir naujų spalvų pasirinkimas. Žvelgiant į vidų – pasikeitė keli techniniai elementai – atsirado galinė vaizdo kamera, užvedimą be rakto bei laisvųjų rankų įrangą, jungiamą „Bluetooth“ pagalba.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius