-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Renkame Lietuvos Šimtmečio automobilį: smetoninis bestseleris „Opel 2.0-litre“ 

Išskirtinį gimtadienį švenčiančioje Lietuvoje išskirtinė ir konkurso „Metų automobilis“ programa. Šįkart drauge su technikos istorijos žinovais, restauratoriais, kolekcininkais bei muziejininkais renkame Lietuvos Šimtmečio automobilį. Balsuokite apklausoje po šiuo tekstu.
Opel 2.0-litre
Opel 2.0-litre / Konkurso rengėjų archyvo nuotr.

„Opel 2.0-litre“

  • Gamybos metai: 1934-1937 m.
  • Variklis: 36 AG, maksimalus greitis 100 km/val.

Antrojo pasaulinio karo išvakarėse (1938-ųjų duomenimis) Lietuvoje buvo registruoti 2301 lengvieji automobiliai, o beveik pusę jų sudarė dviejų prekinių ženklų atstovai „Ford“ (411 egzempliorius) ir „Opel“ – (418).

Pastarosios markės populiarumą nesunku paaiškinti šios kompanijos strateginiais ėjimais – po trečio dešimtmečio pabaigoje nugriaudėjusio didžiosios recesijos sprogimo, "Opel" šeima 80 proc. akcijų pardavė Amerikos pramonės gigantui „General Motors“ ir pakankami greitai atsistojo ant kojų.

Jau 1936 m. „Opel“ tapo didžiausia gamintoja Europoje, kurios fabrikuose buvo surenkama per 120 tūkst. automobilių kasmet. Būtent „Opel“ davė pradžią kompaktinei klasei ir pirmoji pagamino „liaudies automobilį“.

Būtent modelis „Opel 2.0-litre“ buvo vienas populiariausių smetoninėje Lietuvoje. Šis modelis buvo siūlomas su keletu skirtingų kėbulo tipų, turėjo šešių cilindrų variklį, generavusį 36 AG galią, ir sugebėdavo įsibėgėti iki 100 km/val. Automobilis turėjo keturių laipsnių mechaninę pavarų dėžę ir hidraulinę stabdžių sistemą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius