Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volkswagen“ Vokietijoje pripažinta geriausią įvaizdį žiniasklaidoje turinčia įmone

„Volkswagen Group“ Vokietijos biržoje kotiruojama kaip geriausią įvaizdį žiniasklaidoje turinti bendrovė.
Atnaujintas „Volkswagen Touareg“
Atnaujintas „Volkswagen Touareg“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Taip nusprendė „Institute Media Tenor International“ tarptautinio žiniasklaidos ir viešosios nuomonės tyrimų instituto specialistai, kasmet organizuojantys „Dax 30 Reputation Award“ konkursą. Jame išaiškinamos ir apdovanojamos geriausią žiniasklaidos įvaizdį ir reputaciją verslo sluoksniuose bei visuomenėje pelniusios „Dax 30“ biržos indekse esančios bendrovės.

Prieš paskelbdami konkurso nugalėtojus, šio Šveicarijoje būstinę turinčio tarptautinio mokslinių tyrimų instituto specialistai nuodugniai ištyrė beveik 87 000 įvairaus pobūdžio žiniasklaidos pranešimų, 2014 metais pasirodžiusių net penkiasdešimtyje tarptautinių spaudos, radijo ir televizijos informacinių šaltinių. 

Buvo vertinama pagal 12 įvairių kriterijų – pradedant nuo aukščiausios koncerno vadovybės „matomumo” žiniasklaidoje ir baigiant viešinimo priemonių pasirinkimo kriterijais bei šiuo viešinimu sukuriamos pridėtinės vertės parametrais.

„Masinis žiniasklaidos perėjimas prie skaitmeninio formato formuoja ir naujus asmeninės nuomonės sudarymo būdus bei klientų sprendimų priėmimo metodus. Todėl netektų stebėtis, kad ateityje vis daugiau žmonių manys, jog labai svarbu, kad jų turima automobilio markė turėtų gerą įvaizdį ir visuomenėje. Tai reiškia, kad darosi vis labiau svarbūs ne tik paties gaminio kokybė, bet ir tokie veiksniai, kaip gamintojo socialinė atsakomybė ir net darbų sauga gamyboje. Štai, kodėl mes daug dirbame žiniasklaidos srityje pasitelkdami kvalifikuočiausius šios srities specialistus”, - komentuodamas aukštą specializuotą įvertinimą akcentavo „Volkswagen“ koncerno viešųjų ryšių bei ryšių su žiniasklaida ir investuotojais vadovas Stephanas Grühsemas. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius