„Subaru Klubas“ tradicijų nelaužo – pradėjo dvyliktąją „Gravel Challenge“ varžybų seriją

Viena aktyviausių automobilių bendruomenių Lietuvoje – „Subaru Klubas“ ir toliau tęsia tradicijas rengti lenktynes žvyro trasoje. 12-as „Gravel Challenge“ sezono startas vyko išbandytoje ir pamėgtoje Marijampolės autokroso trasoje, rašoma pranešime.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Andriaus Tubiaus nuotr.

Varžybų dalyviai buvo skirstomi laiko patikrinta tvarka – pagal varančiąsias automobilių ašis, o ne gamintoją ar variklio darbo tūrį. Taip pat surengti ir „Sport“ klasės važiavimai, kuriuose galėjo dalyvauti visi, kurių automobiliai yra profesionaliai paruošti sportui, turi saugos lankus, ant jų sumontuotos žvyro dangai skirtos padangos. Taip pat atskiroje įskaitoje varžysi ir moterys. Jų automobiliams apribojimai nebuvo netaikomi.

Kiekvienai klasei buvo skirta po 3 važiavimus, įveikiant tris trasos ratus. Klasės įskaitoje buvo skaičiuojama dviejų geresnių važiavimų laikų suma.

Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka
Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka

„Subaru Klubas“ skelbia, kad „Gravel Challenge“ seriją šiemet sudarys keturi etapai. Dalyviai varžysis ne tik dėl įsteigtų taurių, bet ir dėl metinių taškų. Atskirose automobilių (AWD, RWD, SPORT, Moterų) klasėse dalyvių asmeniniai taškai etapo renginyje bus skaičiuojami pagal taškų sistemą, priklausomai nuo užimtos vietos klasėje.

Visų etapų taškai bus sumuojami ir sezono gale išaiškės „Gravel Challenge 2020“ sezono nugalėtojai bei prizininkai.

Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka
Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka

„Gravel Challenge #1“ apžvalga

Pirmasis šių metų „Gravel Challenge“ etapas į renginį sutraukė daugiau nei pusšimtį dalyvių, kurie buvo kaip reikiant pasiilgę renginių ir nusiteikę rimtai kovai.

Kai kurie dalyviai neišvengė lengvų kontaktų su trasos atitvarais, o kai kam neatlaikė ir technika – lūžo pakaba, neatlaikė turbina ar nusimontavo padangos.

Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka
Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka

„AWD“ įskaitoje startavo 17 visais varančiais ratais automobilių. Geriausią rezultatą čia parodė Liudas Šimkus su „Subaru Impreza“ iš Tauragės. Jo laikas trasoje – 3 min. 47,651 sek. Vos 1 s. ir 58 šimtosiomis sekundėmis lėtesnis buvo Andrius Tubius iš Vilniaus, dalyvavęs taip pat „Subaru Impreza“ automobiliu.

Nuo jo dar šiek tiek nutolęs finišavo trečios vietos prizininkas Rimvydas Mankus iš Tauragės, taip pat „Subaru Impeza“ automobiliu. Rimvydo 2 važiavimų trasos įveikimo laikas – 3 min. 53,196.

Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka
Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka

„Moterų“ klasėje dalyvavo 7 merginos. Merginos taip pat neišvengė gedimų ir ne visos baigė savo važiavimus. Bet geriausią laiką čia parodė Kamilė Zokaitė iš Vilniaus, vairavusi „Subaru Impreza“ automobilį. Ji trasoje sugaišo 4 min. 12,128 sek.

Jonė Aleksynaitė iš Kauno pademonstravo antrą rezultatą. Mergina vairavo „Toyota MR2“ ir jos laikas – 4.23,583 sek. Trečia vieta atiteko Virginijai Kedžiūtei iš Klaipėdos su „Seat Ibiza Cupra“ automobiliu. Jos laikas 4 min. 25,517 sek.

Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka
Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka

Šiemet svečių FWD klasė klasė nebuvo gausi – kova vyko tarp šešių dalyvių. Pirmąją vietą iškovojo Artūras Lipavičius iš Panevėžio, važiavęs „Citroen Xsara“ automobiliu. Artūro laikas 4 min. 06,258 sek.

Antra vieta atiteko Vytautui Junevičiui taip pat iš Panevėžio, vairavusiam „Mitsubishi Colt“ automobilį. Jo sugaištas laikas trasoje – 4.08,643. Trečios vietos taurė įteikta Artūrui Marcinkevičiui iš Šakių, su „Mitsubishi Colt“. Jo laikas trasoje – 4 min. 12,637 sek.

Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka
Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka

RWD klasėje vyko įdomi kova tarp penkių BMW ir vieno „Toyota MR2“. Greičiausias buvo Tomas Kažėmėkaitis iš Šakių, vairavęs BMW E46. Jo važiavimų laikas trasoje – 4.07,786.

Antrą vietą iškovojo Paulius Mikelaitis iš Kauno su „Toyota MR2“. Paulius trasą įveikė per 4.11,500. Trečią vietą laimėjo Marius Žemaitaitis iš Šakių, vairavęs BMW323. Jo laikas – 4.12,226.

Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka
Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka

Patys greičiausi dalyviai susibūrė „Sport“ klasėje. Čia automobiliai kiekvieno važiavimo metu kėlė gausius dulkių debesis. Dėl pirmosios vietos vyko inirtinga kova dėl šimtųjų sekundžių.

Greičiausias čia buvo Tadas Gombrevičius, vairavęs „Misubishi Lancer EVO V“ iš Vilniaus. Tado laikas – 3.49,226. Antra vieta atiteko Pauliui Novakui iš Vilniaus, vairavusiam „Subaru Impreza WRX“. Jo laikas – 3.54,006. Trečia vieta – „Ford Fiesta“ vairavusiam Valentinui Junevičiui iš Panevėžio, parodžiusiam 3.56,091 laiką.

Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka
Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka

Nors po „Gravel Challenge“ jau spėjo prabėgti kelios dienos, kelios dešimtys jo dalyvių vis dar gyvena varžybų akimirkomis.

Gera nuotaika ir varžyboms palankus oras leido vairuotojams džiaugtis kiekviena trasoje praleista sekunde. Varžybos buvo išties įspūdingos. Varžybų organizatoriai dėkoja susirinkusiems dalyviams, žiūrovams, varžybų rėmėjams, svečiams ir teisėjams.

Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka
Andriaus Tubiaus nuotr./Varžybų akimirka

Šiomis varžybomis viskas tik prasideda, nes renginio organizatoriai jau planuoja kitus renginius. Antrasis „H2Auto Gravel Chalenge“ etapas vyks birželio 27 d., Marijampolės autokroso trasoje

Daugiau informacijos apie artėjantį renginį ir registraciją galima rasti paspaudus čia.

VIDEO: RallyFreaks vaizdo klipas apie „Gravel Challenge“ varžybas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius