15min be reklamos
03 21

Kodėl daugumos tankų varikliai yra gale?

Ar kada atkreipėte dėmesį, kad daugelis tankų yra labai panašūs? Vikšrinė važiuoklė, bokštelis su vienu pabūklu ir variklis gale – šis apibūdinimas tinka absoliučiai daugumai modernių tankų. Bet kodėl tanko variklis beveik visada yra gale?
Tankas „Gepard“
Tankas „Gepard“ / Vikipedijos nuotr.

Tankai yra panašūs dėl daugybės priežasčių. Vikšrinė važiuoklė yra tinkamesnė sunkiam transportui, užtikrina geresnį pravažumą bei stabilumą ir yra sunkiau pažeidžiama. Tuo tarpu bokštelis su vienu pabūklu (kurio vamzdžio viduryje dažnai yra sustorėjimas) leidžia greitai nusitaikyti. Tiesa, švediškas tankas Strv 103 neturi bokštelio. Kaip ir vokiškas eksperimentinis VT1, kuris turėjo net du pabūklus. Tačiau net ir šių mašinų varikliai yra gale.

Gale sumontuotas variklis yra tokia integrali tanko apibrėžimo dalis, kad tai yra viena iš priežasčių, kodėl „Renault FT“ yra laikomas pirmuoju moderniu tanku istorijoje. Jis turi bokštelį su pagrindiniu ginklu viršuje, vairuotojo vietą priekyje ir variklį gale.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kimčių ekspertas pasakoja viską, ko iki šiol nežinojote apie šį Azijos virtuvės stebuklą, ir dalinasi autentišku receptu
Reklama
„Švyturys-Utenos alus“ jungiasi prie „Stiprūs kartu“ ir „Blue/Yellow“ pagalbos Ukrainos našlaičiams
Reklama
„Mantingoje“ laimę atradę darbuotojai: „Čia siekiame geriausio rezultato“
Reklama
Testas: atsakykite į 10 klausimų apie „Apple Watch“ laikrodžius ir laimėkite 200 EUR dovanų kuponą!
Parašykite atsiliepimą apie Gazas