Dabar populiaru
Publikuota: 2018 rugsėjo 16d. 15:38

„Opel Combo Life“: vietos daiktams tiek daug, kad salone tikrai ką nors pamesite

„Opel Combo“
„Opel“ nuotr. / „Opel Combo“

„Opel“ tęsia naujų modelių kampaniją, o naujuoju gamintojo kūriniu tapo jau penktosios kartos furgonas „Combo“. Šis automobilis gali būti dviejų tipų – „Cargo“, kuris skirtas kroviniams vežioti bei „Life“, kuris subalansuotas šeimai su keliais vaikais ir dar pora labradorų. Būtent pastarąjį modelį Europos žurnalistai buvo pakviesti išbandyti Vokietijoje.

Riuselsheime esančioje gamykloje „Opel“ pristatė universalų šeimos automobilį furgono kėbulu – naująjį „Opel Combo Life“.

Bandomiesiems važiavimams buvo skirtas vos pusdienis, tad nusprendėme nesivadovauti organizatorių pasiūlytais maršrutais Frankfurto apylinkėse, tačiau kelias valandas skirti improvizuotai kelionei važiuojant Maino pakrantėmis.

Tokiu būdu nukeliavome iki Koblenco miesto ir išbandėme automobilį tiek miesto, tiek užmiesčio sąlygomis.

Lino Butkaus nuotr./„Opel Combo Life“ bandomasis važiavimas
Lino Butkaus nuotr./„Opel Combo Life“ bandomasis važiavimas

Erdvumo įsikūnijimas

Reikėtų pradėti nuo to, jog gamintojas deklaruoja šio modelio erdvumą, talpumą ir patogumą. Tą pastebėjome apžiūrėdami automobilį prieš kelionę. Pirmiausia nusprendėme įvertinti bagažinę. Tai itin aktualu šeimoms, kurios į keliones vežasi pusę savo turimų daiktų ir dar pasiimą augintinį.

Bagažinės skyrius išties erdvus. Čia be jokių problemų tilptų lagaminai bei kita manta. Standartinio ilgio, 5 vietų automobilyje mažiausia bagažo erdvė – 597 litrai, o tai reškia, kad visi šeimos nariai, net ir gyvūnai atostogoms galės vežtis savo mėgstamus daiktus.

„Opel“ nuotr./„Opel Combo“
„Opel“ nuotr./„Opel Combo“

Jeigu reikia dar daugiau erdvės, galima rinktis ilgesnės ratų bazės versiją, kurioje galima vežti iki 850 litrų tūrio bagažą. Tačiau „Combo Life“ ne tik erdvus ir patogus visai šeimai. Jis tinkamas ir kaip nedidelis furgonas. Nulenkus galines sėdynes, standartinės versijos bagažo skyrius padidėja tris kartus, iki 2126 litrų, todėl dviračius ar didesnę turistinę įrangą bus galima gabenti be jokio vargo.

„Opel Combo Life“ gali būti su dvejomis arba vieneriomis stumdomomis galinėmis durimis ir gali būti pasirenkamas dviejų skirtingų ilgių versijų – 4,40 m. arba 4,75 m., kaip penkiavietis ar septynvietis.

„Opel“ nuotr./„Opel Combo“
„Opel“ nuotr./„Opel Combo“

Daiktadėžių tiek, kad tikrai ką nors pamesite

Apžiūrint bagažinės skyrių į akis iškart krito stogo linijoje sumontuota 36 litrų tūrio daiktadėžė, kurioje taip pat galima sukrauti įvairius, kiek mažesnius daiktus. Beje, norint pasiiimti ten padėtas smulkmenas netgi nėra būtina kelyje sustoti. Lubose sumontuota daiktadėžė yra pasiekiama tiesiai iš salono, tad šį procesą be vargo atliks keleiviai.

Įvairių daiktadėžių ir ertmių jūsų smulkmenoms pasidėti šiame automobilyje yra tiek daug, kad net neabejoju, jog salone tikrai ką nors pamesite. Durelėse, grindyse, centrinėje ir priekinėje konsolėse pilna įvairių nišų jūsų daiktams.

„Opel“ nuotr./„Opel Combo“
„Opel“ nuotr./„Opel Combo“

Itin gili ir erdvi būtent centrinės konsolės vietoje, tarp priekinių sėdynių sumontuota daiktadėžė. Surasti ten padėtą daiktą galėsite nebent apčiuopimo būdu, kadangi vizualiai pažvelgus atrodo, kad daiktadėžės galo nematyti.

Natūraliai užplūsta jausmas, kad gamintojas kiekvieną erdvę išnaudojo įrengdamas vietą daiktams. Be to, pasirinkus „Combo Life“ su papildomai užsakomu panoraminiu stikliniu stogu, standartiškai bus montuojama patogi centrinė daiktadėžė su LED apšvietimu.

„Opel“ nuotr./„Opel Combo“
„Opel“ nuotr./„Opel Combo“

Emocijų nekeliantis vairavimas

Važiuodami išbandėme sėdėjimo poziciją tiek vairuotojo, tiek keleivių vietose. Pasėdėjus keleivių vietose gale netrukus pastebėjome vieną aspektą, kuris ilgoje kelionėje gali virsti šiokiu tokiu minusu. Galinių sėdynių atlošo kampas yra gana stačioje pozicijoje ir gamintojas nepaliko galimybės tą kampą reguliuoti.

Jei per šimtą ar du šimtus kilometrų gale sėdintys keleiviai didesnio nepatogumo dėl to nepajus, tačiau ilgesnės kelionės gali sukelti diskomfortą.

„Opel“ nuotr./„Opel Combo“
„Opel“ nuotr./„Opel Combo“

Tačiau priekyje sėdėti pakankamai patogu. Vairuotojo sėdynės ir vairo reguliavimo padėtys leidžia susikurti komfortišką atmosferą net tokiame šeimyniniame furgone.

Be to, patogi vairuotojo pozicija, prietaisų skydelio išdėstymas, pavarų perjungimo svirtis ir kita vairuotojo vietos infrastruktūra nekelia jokių bereikalingų emocijų važiuojant. Tai tiesiog automobilis, kuris skirtas saugiai gabenti savo šeimos narius.

„Opel“ nuotr./„Opel Combo“
„Opel“ nuotr./„Opel Combo“

Šeimos automobiliui – saugumo sistemų paketas

Automobilyje „Opel“ įdiegė visas reikalingas ir šių dienų saugumo tendencijas atitinkančias sistemas. Projekcinis „Head up display“ ekranas ant priekinio stiklo visus svarbiausius važiavimo duomenis pateikia vairuotojo akių lygyje ant priekinio stiklo, todėl nereikės nukreipti žvilgsnio nuo kelio ir blaškyti dėmesio. Priekinio susidūrimo įspėjimo sistema su automatinio avarinio stabdymo ir pėsčiųjų aptikimo funkcijomis padės išvengti nelaimingų atsitikimų.

Sistema ne tik įspėja garso ir vaizdo signalu, bet ir pradeda stabdyti automobilį jei vairuotojas nereaguoja į priekyje besikeičiančią eismo situaciją. „Opel Eye“ priekinė kamera, kuri dažnai užsakoma su kitais „Opel“ modeliais pvz., „Astra“, „Corsa“ ir „Mokka X“ renka ir apdoroja informaciją, kuri perduodama vairuotojo pagalbinėms sistemoms, pavyzdžiui kelio ženklų atpažinimo ar išvažiavimo iš eismo juostos sistemoms.

„Opel“ nuotr./„Opel Combo“
„Opel“ nuotr./„Opel Combo“

Būtent nukrypimo nuo juostos sistemą išbandėme ir pakeliui link Koblenco. Jei anksčiau linijų atpažinimo sistema „Opel“ modeliuose tikrai turėjo trūkumų ir linijas „pasigaudavo“ problematiškai, tai dabar ši sistema veikia nepriekaištingai. Paleidus vairą net ir kelio vingyje automobilis pats važiuoja nenukrypdamas nuo eismo juostos ir informuoja vairuotoją, kad šis perimtų kontrolę į savo rankas.

Taip pat „Combo Life“ įdiegta automatinė pastovaus greičio palaikymo sistema, kuri pritaiko reikiamą greitį ir atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio, sumontuota vairuotojo mieguistumo įspėjimo sistema, vertinanti vairuotojo manevrus ir vairavimo stilių ir pasiūlanti daryti vairavimo pertraukėles jei tai būtina. Žodžiu, šeimai skirtas furgonas niekuo nenusileidžia kitiems šių laikų automobiliams.

„Opel“ nuotr./„Opel Combo“
„Opel“ nuotr./„Opel Combo“

1-0 dyzelio naudai

„Opel Combo“ variklių gamoje – du benzininiai ir trys dyzeliniai varikliai. Šie varikliai gali būti komponuojami su automatinėmis aštuonių laipsnių pavarų dėžėmis arba mechanine transmisija. Bandymų metu išmėginome 1,2 litro darbo tūrio benzininį agregatą su turbina ir mechanine pavarų dėže.

81 kilovato ir 203 niutometrų galingumą išvystantis variklis kiek nuliūdino. Žinant tai, kad važiuojant nepakrautu automobiliu ir tik dviese jau juntamas elastiškumo ir gyvybingumo stygius, nesunku suprasti, kad dar prasčiau „Combo Life“ su šiuo varikliu atrodys tuomet, kai juo važiuos pilnas ekipažas su kalnu daiktų. Be to, degalų sąnaudoms tai irgi atsilieps.

„Opel“ nuotr./„Opel Combo“
„Opel“ nuotr./„Opel Combo“

Kur kas didesnį įspūdį paliko 1,5 litro darbo tūrio turbodyzelinis agregatas. Jo galia siekia 96 kilovatus, o sukimo momentas – net 300 niutonmetrų. Šį variklį išmėginome tiek su automatine, tiek su mechanine transmisija, tačiau į kelionę link Koblenco leidomės pasirinkę mechaninę pavarų dėžę.

Kelionės tempas buvo standartinis. Nesileidome į kraštutinumus – nei labai taupėme, nei labai sportavome. Po kiek daugiau nei dviejų šimtų kilometrų borto kompiuteris parodė vidutines 5,1 degalų sąnaudas. Toks rezultatas pakankamai džiugina, todėl ši variklio opcija, panašu, ras savo pirkėją. Juolab, kad su šiuo varikliu „Combo“ yra tikrai dinamiškesnis nei su turbobenzininiu agregtatu.

„Opel“ nuotr./„Opel Combo“
„Opel“ nuotr./„Opel Combo“

Kaina ir alternatyvos

Mūsų bandyta benzininė versija Lietuvos rinkoje kainuos nuo 15428 eurų. Dyzelinė versija, kuri paliko didžiausią įspūdį, kainuos nuo 18402 eurų. Žinoma, kaina gali šoktelėti jei pasirinksite gausesnę komplektaciją ar prailgintą, septynvietę „Combo Life“ versiją.

Konkurentais rinkoje šiam „Opel“ modeliui taps „Peugeot Rifter“ ir „Citroen Berlingo“, tačiau žinant, jog visus šiuos modelius po savo sparnu glaudžia PSA koncernas, panašumų tarp jų rasite tikrai daug. Ir ne tik agregatuose. Taigi, telieka apsispręsti, kokio gamintojo ženkliuką norite matyti ant vairo.

Komentarai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Aktualu

Ar taikydamasi į S.Skripalį Rusija tikrai siekė smogti vien jam?

Sportas

Čempionų lygos desertas: „Liverpool“ per pridėtą laiką nukovė PSG milijonierius

Popiežiaus vizitas Interviu Kultūra

Meno ir bažnyčios istorikė Irena Vaišvilaitė: „Iššūkiai prilygsta krikščionybės pradžiai“

Aktualu

Pramuštą ratą keitęs neblaivus panevėžietis prisipažino vairavęs girtas

Verslas

Kertama Labanoro giria įaudrino visuomenę: reikalauja stabdyti darbus metams, nors kirtimai legalūs

Aktualu

Kauno medikų apmaudas: skubėdami į beprasmį iškvietimą sudaužė automobilį

Sportas

Čempionų lygos startas: trys nuostabūs L.Messi įvarčiai ir drama Milane

Aktualu

Donaldas Trumpas nori privatizuoti JAV pajėgas Afganistane

Gyvenimas

Meilės romanų autorė Indrė Vakarė: daugelio moterims svarbių dalykų vyrai net nepastebi

Aktualu

Šilutės rajone nukrito vienmotoris lėktuvas: žuvo lakūnas

Vardai

Stilingi svečiai Vilniuje domėjosi mados tendencijomis ir apžiūrėjo deimantus

Gyvenimas

Indų plovikliai: kokios medžiagos kelia didžiausią pavojų?

Vardai

Didžiausios „Emmy“ stiliaus nesėkmės: kam verkiant reikia stilisto pagalbos?

Gazas

BMW pristato ateities SUV – visiškai elektrinį, autonominį „Vision iNext“

primena Aktualu

Pasakyta/Padaryta. Kaip kito R.Karbauskio nuomonė apie taupymą Seime

Gyvenimas

Tėvų kova už Adomą: buvo likusios vos kelios dienos, ir berniukas būtų apakęs

Vardai

Nomeda Marčėnaitė susižadėjo su mylimuoju Vytu Palavinsku

Aktualu

Panevėžio rajone „Audi“ vairuotojo akistata su stirna vos nesibaigė tragiškai

Pasaulis kišenėje

Kvapą gniaužiančios panoramos, kurios atsiveria kylant lyniniais keltuvais

Aktualu

JAV svarsto galimybę steigti nuolatinę karinę bazę Lenkijoje

Naujienos

Gyvenimas

Legendinės kavinės Vilniuje įkūrėjas: žinau, kodėl prastėja maisto kokybė

Gazas

Kaip pasirinkti vaikišką kėdutę, kad kelionė automobiliu būtų saugi

Gyvenimas

Odė motinystei ir žindymui: manekenė podiumu žengė naudodama pientraukį

Aktualu

Rasų kapines tvarkanti Vilniaus savivaldybė Lenkijoje ieškos palaidotųjų giminaičių

Maistas

Skanėstai su moliūgais žiemai: nuo cukatų iki džemo

Vardai

Jubiliejų švenčiantis S.Urbonavičius-Samas: „Prisipažinsiu, esu pakeitęs dokumentus, man tik 25-eri“

Sportas

Titulą ginantis „Stumbras“ iškopė į LFF taurės finalą

Sportas

Irkluotojas M.Griškonis iškovojo pasaulio čempionato bronzą

Aktualu

Naktinis girtų eismo dalyvių šou Vilniuje: nuo „Jaguar“ vairuotojo iki hiperaktyvaus pėsčiojo

Verslas

Parduodamą seną karinį lėktuvą siūloma paversti ir pakelės užeiga

Aktualu

JAV Menkių kyšulyje užpultas ryklio mirė vyras

Deuce

Ričardas Berankis sužinojo savo pirmąjį varžovą ATP turnyre Prancūzijoje

Aktualu

Iš britų senolės pavogti velionio vyro pelenai

Sportas

Po rekomendacijos atšaukti RUSADA suspendavimą atsistatydino WADA komiteto narė

Konflikto genezė. Mes, lietuviai, būdami gerais lenkais...

24sek

Lietuvos rinktinės uždavinys – specifinio varžovo bausmės, iš kurių reikia pasimokyti

Aktualu

Raseinių rajone beteisis vairuotojas išregistruotu „Golfu“ važiavo girtas: 3,6 promilės

24sek

Prienų klubas patvirtino sukirtęs rankomis su M.Gecevičiumi

Sportas

Kenijos bėgikas Berlyne pagerino pasaulio maratono rekordą

Gyvenimas

Dizainerė – apie interjero tendencijas iš Paryžiaus dizaino savaitės

Vardai

Daugiau vandens

Sveikata

Ruduo pilnas komplimentų

Parašykite atsiliepimą apie Gazas