Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 11 10

„Peugeot 3008 Hybrid4“ pagerbtas Austrijoje

Likus keliems mėnesiams iki pardavimo pradžios Europoje automobilis „3008 HYbrid4“, pirmasis serijinis visiškai hibridinis dyzelinis automobilis, buvo apdovanotas „ARBÖ-Umweltpreis 2011“, aplinkosaugos prizu – vienu iš kasmetinių apdovanojimų, kuriuos teikia ARBÖ, Austrijos automobilių klubas.
„Peugeot 3008 HYbrid4“
„Peugeot 3008 HYbrid4“ / Gamintojo nuotr.

Austrijos automobilių klubas ARBÖ, turintis 470 000 narių, išdalijo savo kasmetinius apdovanojimus transporto priemonėms, o vienas jų buvo skirtas tai transporto priemonei arba technologijai, kuri prisideda prie pasaulio automobilių aplinkos apsaugos propagavimo.

ARBÖ žiuri išrinko automobilį „3008 HYbrid4“, pirmąją serijinę dyzelinę transporto priemonę su hibridine važiavimo sistema.

Ekspertai akcentavo „3008 HYbrid4“ techninius duomenis ir funkcionalumą: bendras galingumas – 200 arklio galių (2,0 litrų HDi variklis su 163 arklio galiomis, varantis priekinius ratus; 37 arklio galių elektros variklis, varantis galinę ašį); keturi varantieji ratai; „nulinės emisijos“ režimas; vidutinės degalų sąnaudos – 3,8 litro / 100 km.

Ypatingai daug dėmesio sulaukė elektrinio variklio veikimas, kai vien tik elektriniu režimu 4 km automobilis nuvažiuoja 60 km/val. greičiu, ir faktas, kad 40 proc. varomosios galios gali būti skirta užpakaliniams ratams, kad nėra mechaninio dviejų ašių sujungimo (sujungta „laidais“), taip pat „Stop & Start“ sistemos 8 kW galia, skirta maitinti elektrinį variklį, kai yra nepakankama Ni-Mh akumuliatoriaus įkrova, – tai didžiausias privalumas šalyje, kurios klimatas atšiaurus.

„3008 HYbrid4“ Europos rinkoje bus pradėtas pardavinėti 2012 metų pradžioje, praėjus keliems mėnesiams po 508 RXH ir 508 sedano, turinčių dyzelinę hibridinę važiavimo sistemą, pristatymo.

„3008 Hybrid4“ šiais metais jau du kartus apdovanotas Vokietijoje.

„Autobild Allrad“, pirmaujantis Europos leidinys, aprašantis keturių varančiųjų ratų automobilius ir dalyvaujantis bandymuose,  suteikė savo „Allrad Innovation des Jahres“ („Metų inovacija 4x4“) titulą automobiliui „Peugeot 3008 HYbrid4“. Anot redaktorių komandos, efektyvus dyzelinio ir elektrinio variklių galios derinys yra automobilių technologijų progresas.

Taip pat „Peugeot 3008 HYbrid4“ Vokietijoje gavo „Öko Globe“ (ekologinį gaublį). Prestižinius apdovanojimus „Öko Globe“ nuo 2007 metų teikia Duisburgo-Esseno Universiteto padalinys „Ökoglobe Institut“, bendradarbiaudamas su draudimo kompanija DEVK ir automobilių klubu AVC, – šiuos apdovanojimus kasmet gauna automobiliai, technologijos ir koncepcijos, padedančios mažinti neigiamą automobilių įtaką aplinkai arba siūlančios naujas mobilumo formas.

Nehibridinio „Peugeot 3008“ savybės –  koncepcijos originalumas, aukšto lygio technologija, stilius, aerodinaminės savybės, automobilio kokybė, žemos degalų sąnaudos ir tarša, saugumas, įranga, modifikuojamumas ir kainos bei vertės santykis – įvertintos Italijos UIGA (Asosiacijos „Unione Italiana dei Giornalisti dell‘Automobile“, jungiančios daugiau kaip 200 žurnalistų, rašančių automobilių tema) Auto Europa 2010 titulu, taip pat „Peugeot 3008“ laimėjo Didžiosios Britanijos įtakingo leidinio „What Car?“ skiriamus 1-ojo krosoverio ir  „Metų Automobilio 2010“ titulus.

Lietuvoje „Peugeot 3008 HYbrid4“ (su hibridine sistema) laukiamas kitų metų vasario–kovo mėnesiais. Šiuo metu galima įsigyti „Peugeot 3008“ su benzininiu arba dyzeliniais HDi varikliais; kaina prasideda nuo 64900 Lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius