Dabar populiaru
Publikuota: 2018 lapkričio 17d. 16:03

Itin trumpa veido mankšta padės atsikratyti nosies ir lūpų raukšlių

Viktorija Baltramiejūnienė
Valdo Kopūsto / 15min nuotr. / Viktorija Baltramiejūnienė

Metams bėgant veide ryškėja raukšlės. Vienos labiausiai į akis krintančių – nosies ir lūpų. Veido mankštų, savimasažų ir kitų manualinių technikų specialistė, dviejų knygų „Veido revoliucija“ ir ką tik išleistos – „Veido savimasažas – maloni priklausomybė“ autorė Viktorija Baltramiejūnienė dalijasi vos porą minučių trunkančia mankšta, kuri padės sumažinti išryškėjusias raukšles.

Tiesa, ji, kaip ir visada, įspėja – norint pasiekti teigiamų rezultatų, veido mankštas reikia daryti kasdien. O mankštai, kuri trunka vos keletą minučių, nereikės atrasti specialaus laiko.

Pasak pašnekovės, šios nuo nosies lūpų kampučių link einančios raukšlės gali susidaryti genetiškai, dėl mimikos aktyvumo, dėl blogo sąkandžio, skrandžio ar širdies ligų, taip pat dėl netinkamos laikysenos.

Norint jų atsikratyti natūraliai, V.Baltramiejūnienės teigimu, padės priežasčių, jei jos yra, pašalinimas, arba mankšta, savimasažas ar kitos manualinės technikos.

Kaip atlikti mankštą?

Ją sudaro trys paprasti pratimai. Rankos ir veidas turi būti švarūs, tad tuo reikėtų pasirūpinti prieš atliekant pratimus.

Pirmas pratimas: „Grinčas“. Pats paprasčiausias pratimas, nereikalaujantis didelių pastangų – kuo dažniau pūskite viršutinę lūpą taip, kaip veido mankštų specialistė rodo aukščiau esančiame vaizdo įraše. Pastebėsite, kad šiek tiek pakyla nosis, pučiant vadinamąjį burbulą, ir išsilygina vietos, kur yra raukšlės. Darant pratimą šiek tiek sulaikomas oras. V.Baltramiejūnienė siūlo „išpūtus burbulą“ palaikyti jį 5 sekundes (ne 5 minutes, kaip girdėsite vaizdo įraše – atsiprašome, įsivėlė klaida).

Antras pratimas: „Lygintuvėlis“. Šis pratimas skirtas raukšlėms „palyginti“. Pratimą atlikite taip, kaip matote vaizdo įraše: į raukšlę įspauskite pirštus, jų pagalvėlių priekis turi susiliesti. „Įspausti reikia tiek, kad jaustumėte dantis, tada pirštais po porą milimetrų atitraukti. Jei raukšlės gilios, matysite, kur daryti. Jei ne itin žymios, labai atidžiai pastudijuokite savo veidą. Jei šiose vietose neturite gilių raukšlių, tai jums veiktų kaip prevencija“, – sako specialistė.

Trečias pratimas: „Ruoniukas“. Pirštus teks kišti į burną, vadinasi, rankos turi būti švarios. Pratimas susideda iš dviejų dalių – raukšlės išmaigymo ir jos paglostymo. Esminis dalykas čia yra išmaigyti raukšlę: einate nuo nosies žemyn – lūpų kampučių link, paskui vėl kylate į viršų laikydamosi tos pačios raukšlės. O paskui jas būtina paglostyti – kaip tai atlikti, parodyta vaizdo įraše. Šį pratimą veido mankštų trenerė siūlo daryti 5 kartus.


Viktorija Baltramiejūnienė. JAUNAS VEIDAS. Veido savimasažas – maloni priklausomybė („Tyto alba“, 2018).

Viktorija Baltramiejūnienė – veido mankštos ir savimasažo bei kitų manualinių technikų ekspertė, įvairių veido masažo technikų specialistė, kosmetikė, unikalių veido pokyčių programų kūrėja.

Veido savimasažas – itin malonus ir visiškai saugus būdas padėti veidui atrodyti jauniau be injekcijų, plastikos chirurgų pagalbos ar aparatais atliekamų grožio procedūrų. Tapkite savo veido masažuotoju dabar ir visam gyvenimui!

Knyga tinka visiems savimi besirūpinantiems žmonėms, grožio specialistams, gydytojams.

Metodika veiksminga ir patvirtinta moksliškai.

„Tyto alba“ nuotr./Nauja V.Baltramiejūnienės knyga „Jaunas veidas. Veido savimasažas – maloni priklausomybė“
„Tyto alba“ nuotr./Nauja V.Baltramiejūnienės knyga „Jaunas veidas. Veido savimasažas – maloni priklausomybė“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Interviu

Sergu atsakingai

Sergu atsakingai
Sergu atsakingai

Esports namai

URBAN˙/

Maistas

Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką