-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ramunė Piekautaitė: „Kvapas – kiekvienos kolekcijos baigiamasis akcentas“

Nors kiekviena dizainerės Ramunės Piekautaitės kolekcija turi savitą charakterį, esencija visuomet išlieka tokia pati: subtili elegancija, kūno linijas sekantys laisvi siluetai, klasikinis moteriškumas. Tiesa, drabužis – tai dar ne visas įvaizdis, dėl to pavasario-vasaros fotosesijoje savo vietą atrado ir baigiamasis akcentas – kūrėjos vardo kvepalai.
Ramunės Piekautaitės kvepalai
Ramunės Piekautaitės kvepalai / Gamintojo nuotr.

Pasak dizainerės, prieš dvejus metus pristatytas vardinis kvapas – tai mados namų brandos ženklas. Savąjį ji kūrė su garsiu prancūzų parfumeriu Thomasu Fountaine'u, o rezultatas klientes džiugina ir praeivių komplimentus renka iki šiol. Rytietiškas gėlių aromatas tobulai papildo santūrią ir moterišką R.Piekautaitės stilistiką, o lakoniško dizaino stiklinis buteliukas tampa savotišku aksesuaru, net ištikimybės kūrėjai simboliu.

Gamintojo nuotr./Ramunės Piekautaitės kvepalai
Gamintojo nuotr./Ramunės Piekautaitės kvepalai

„Esu sakiusi, kad kvapas – tai baigiamasis potėpis dienos įvaizdžiui, tarsi asmeninis parašas. Todėl buteliuko „nepaleidžiu“ visą dieną: vienas paspaudimas ryte, du – per pietus, vakare – trys, o gal reikėtų padauginti iš dviejų...“ – pasakoja dizainerė R.Piekautaitė.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Ramunė Piekautaitė
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Ramunė Piekautaitė

Ji priduria, kad pavasario-vasaros fotosesijoje kvepalai vėl atsidūrė ne veltui – jų charakteris įvairialypis kaip ir naujausia kolekcija, pavasarišką veržlumą supinanti su moterišku jautrumu. Ryškius spalvų kontrastus ir siluetų įvairovę tarsi atkartoja kvapo kompozicijoje susiliejančios gėlės (bergamotės, michelijos) ir ryškesni medžio, rožinių pipirų akcentai.

Gamintojo nuotr./Ramunės Piekautaitės kvepalai
Gamintojo nuotr./Ramunės Piekautaitės kvepalai

TAIP PAT SKAITYKITE: Naujausioje dizainerės Ramunės Piekautaitės kolekcijoje – veržli pavasario romantika

R.Piekautaitės kvapas simbolizuoja kolekcijoje pakylėtą individualumą ir dėmesį sau, kurį atspindėjo laisvesni siluetai ir demokratiški aksesuarai. Kolekcijos modeliai bene pirmą kartą avėjo ne tradicinius aukštakulnius, o patogius lygiapadžius, įvaizdis vietoj populiarių grožio kanonų atspindėjo moterišką savitumą.

Gamintojo nuotr./Ramunės Piekautaitės kvepalai
Gamintojo nuotr./Ramunės Piekautaitės kvepalai

TAIP PAT SKAITYKITE: Kvapų ekspertas iš Prancūzijos: „Moteriai pakanka turėti tik vienus kvepalus“

„Kurdama viziją tiek kvapui, tiek šio pavasario kolekcijai galvojau apie save – savo spintą, įpročius, ką norėčiau dėvėti ir kaip jaustis. Tam tik drabužių ar tik aromato neužtenka, – sako dizainerė, – nes įspūdį palieka visuma. Kaip ir gatvėje vos akimirkai pastebėjus prabėgančią mūzą.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius