Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

14 iliustracijų, kurios nerimą patiriantiems žmonėms atrodo pernelyg tikroviškos

Nerimas
Pranitos Kocharekar iliustr. / Nerimas
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Nors į patiriamą nerimą nemažai žmonių žiūri pro pirštus, net ir Lietuvoje daugėja suvokiančių, kad nerimo sindromas – tai rimta liga, kuri kenkia žmogaus gyvenimo kokybei, ir ją reikia gydyti. Visame pasaulyje daugėja suaugusių žmonių, kurie patiria nerimo sutrikimus. Norėdama atkreipti į tai dėmesį, jauna indų menininkė Pranita Kocharekar sukūrė tam vizualų pavidalą.

Daugiau 15min Gyvenimas naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

P.Kocharekar pati yra išgyvenusi nerimo sindromą. Kai ji apie patiriamas emocijas pradėjo kalbėtis su draugais, kai išdrįso atsiverti, suprato, kad daug iš jų taip pat yra jautęsi panašiai. Taigi Pranita pradėjo kaupti tas patirtis ir sukūrė projektą „Acknowledge Anxiety“ (tai reikštų „pažink, pripažink nerimą“). Jos teigimu, tik sukaupti ir užrašyti faktus būtų nepakakę siekiant plačiai paskleisti idėją, todėl ji visa tai nupiešė. Tai ne nerimo sindromo simptomai, o emocijos, kurias patiria per daug nerimaujantys žmonės.

Moteris norėjo pasakyti, kad jūs nesate vieni, nerimas, bent jau nedideliais kiekiais, slypi kiekvieno mūsų viduje. Jeigu jūs dar tik pradedate patirti nerimą, tai įveikti galima įprastomis kvėpavimo technikomis. O pirmas žingsnis sveikimo link – pripažinti, kad per daug nerimaujate.

Nors vieniems šios iliustracijos atrodys komiškos ir nerealistiškos, kiti jose atpažins save. Smarkiai išsigąsti dėl to nereikėtų – juk ir taip gyvenime daug įtampos. Tačiau jei tai sukels jums neigiamų emocijų, paskatins liūdesį, baimę, tiesiog kreipkitės į specialistą. Gydymas gali būti įvairus, tačiau dažniausiai būna kompleksinis: psichoterapija, darbas su savimi, kartais ir nerimą slopinančių vaistų vartojimas.

Tik jūs galite pasirinkti, kaip spręsti šią problemą, tačiau kentėti to vieniems nereikėtų. Jeigu jaudinatės dėl visko ir kartu dėl nieko, tai gali paskatinti rimtų psichinių sutrikimų, o to pasekmė – ir fiziniai negalavimai.

Šiomis iliustracijomis autorė klausia: ar tai jūs? Ir ar gebate į tai pažvelgti su šypsena?

Kai susergate, klausiate dr. Interneto gydymo.

RT @HYHUTriangle: This artist perfectly captured what it's like to live with #anxiety. #acknowledgeanxiety

A photo posted by CanSupport Official (@cansupport) on

Nesąmoningai jaudinatės, kad nėra dėl ko jaudintis.

Lo peor #acknowledgeanxiety

A photo posted by Aless CQ (@alessquija) on

Turite neracionalių baimių.

The story of my life... #acknowledgeanxiety

A photo posted by Noe (@aiamano) on

Vaizdo žaidimai įjungia visus jūsų streso mygtukus.

Negalite skaityti laikraščių, nes...

Meditacija jums yra kažkas tokio...

Jūs visada paranojiški ir pernelyg atsargūs.

#acknowledgeanxiety

A photo posted by Julianna Kane (@juleskane_rn) on

Jūs labai neapsisprendę.

Hello ???? #acknowledgeanxiety #Imnotcrazyyourecrazy

A photo posted by Lyda Clark (@lydaclark) on

Jeigu bosas pasikviečia į kabinetą... kelias iki jo labai, labai ilgas...

Jei naktį išgirstate krebždesį, jūs sukuriate scenarijų, kad būsite nudurti.

Jums nepaskambina laiku ir jūs nervinatės.

Ar užrakinote namų duris?

Jūs ieškote telefono prieš sėsdami į automobilį, automobilyje ir dar išlipę iš jo – dukart.

Jūs per daug apie viską galvojate.

all. the. time. #acknowledgeanxiety

A photo posted by Luna Zen (@novicelunasea) on

Komentarai
Temos Nerimas, Baimė
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką