-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„NY Times“: naujas kontraceptikas naujosios kartos moterims – ar bus revoliucija?

Jei esate moteris nuo 18 iki 34 metų, galbūt jums per „Hulu“ teko matyti „Phexxi“ reklamą. Arba galbūt su šiuo produktu – nehormoniniu kontraceptiniu geliu, kuriuo moterys gali pasinaudoti likus valandai iki lytinių santykių – susipažinote klaidžiodama instagrame, kažkur tarp „paleo“ riestainių recepto ir ditirambų pozityviam požiūriui į odą.
Saundra Pelletier
Saundra Pelletier / „The New York Times“/Michelle Groskopf nuotr.

Jungtinėse Amerikos Valstijose „Phexxi“ buvo paleistas į prekybą rugsėjį, gavus JAV Maisto ir vaistų administracijos pritarimą. Kol kas „Phexxi“ receptų išrašyta keli tūkstančiai – apie 17 280, pasak šio preparato motininės kompanijos, akcinės bendrovės „Evofem“, duomenų.

Tai labai menkas skaičius, palyginti su apytiksliai 8,6 mln. moterų, kurioms buvo atlikta sterilizacija, arba 6,6 mln. moterų, vartojančių kontraceptines tabletes.

Tačiau „Evofem“ generalinė direktorė Saundra Pelletier deda daug vilčių į kartą, kuri, skirtingai nei jų pirmtakės, kurias „išlaisvino“ tabletės ir kurios paskui išmoko aršiai reikalauti prezervatyvų, užaugo laikais, kai hormoninė kontracepcija laikyta savaime suprantamu kontracepcijos variantu.

„Manau, tikra beprotybė, kad moterys iki šiol neturėjo tokios galimybės“, – sakė ji gegužę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius