Dabar populiaru

Naujausios

Publikuota: 2016 kovo 25d. 19:56

#Pavasario iššūkis: Ilka Rae Adams atsako į 15min skaitytojų klausimus

Ilka Adams-Pauliukevičė
Asmeninio albumo nuotr. / Ilka Rae Adams

Ką valgyti pusryčiams? Kokios treniruotės labiausiai skatina riebalų deginimą? Kaip užsiauginti ryškesnius sėdmenų raumenis? Dažni klausimai, kylantys tiems, kurie siekia užsibrėžtų grožio ir sveikatinimosi tikslų. Į 15min skaitytojų klausimus atsako sporto ir mitybos trenerė I.Adams.

– Vestina: Ką rekomenduojate valgyti pusryčiams be pilno grūdo košių ir kiaušinių?

– I.Adams: Knygoje „Super maistas“ rasite visus mano receptus – ką valgyti sveika su įvairių receptų pavyzdžiais. Tačiau kiaušiniai ir avižos yra vieni geriausių maisto produktų pusryčiams, todėl galite tiesiog rasti būdų, kaip juos paruošti skirtingai. Galiu paminėti kelias variacijas:

  1. Keksai su špinatais (kiaušiniai, špinatai, avižos)

  2. Kokteilis (avižos, bananai, migdolų pienas, linų sėmenys, cinamonas)

  3. Baltyminiai blyneliai (baltyminis kokteilis, kiaušiniai, migdolų pienas, avižų miltai)

– Rasa: Ar sportuojant būtina nuolatinė trenerio priežiūra? Ilgą laiką sportavau su treneriu, rezultatas buvo, tačiau tai labai brangu finansiškai.

– I.Adams: Priežastis, kodėl jūs turėjote trenerį(-ę), – kad išmoktumėte, kaip teisingai sportuoti savarankiškai ateityje. Visada gerai pradėti treniruotes su trenerio pagalba, ypač jei esate pradedantysis.

Toliau tai yra Jūsų pasirinkimas, ar pasilikti pas trenerį, ar tęsti vienai. Jeigu negalite sau leisti asmeninio trenerio nuolat ir manote, kad dabar jau turite pakankamai žinių apie treniruotes, tada pradėkite sportuoti be trenerio.

Kitas pasiūlymas – sumažinti sesijų su treneriu skaičių. Pavyzdžiui, kartu su treneriu sportuoti kartą per savaitę ir dukart pačiai, sunkiausias treniruotes atliekant su trenerio pagalba (tarkime, nugaros arba kojų).

– Aistė: Kokios grupinės treniruotės (pavyzdžiui, Tabata, Pilates, Joga) labiausiai padeda deginti kalorijas?

– I.Adams: Tabata. Efektyviausios treniruotės yra tos, kurių metu jūsų širdies ritmas yra padidėjęs labiausiai. Tabatos treniruočių intensyvumas yra gana didelis, todėl padeda deginti kalorijas.

– Lina: Kokių pratimų reikėtų vengti, norint nepakenkti kojų venoms?

– I.Adams: Greičiausiai jūs turite vengti tokių pratimų kaip bėgiojimas ant kieto paviršiaus ar labai sunkių svorių kėlimas. Taip pat patartina įsigyt kompresines kojines-pėdkelnes.

– Gabrielė: Kaip sumažinti riebalų sankaupas ant apatinio pilvo preso?

– I.Adams: Tą galima padaryti tik tikslingos mitybos dėka.

– Santana: Ar norint užsiauginti užpakaliuką, pakanka daugiau daryti pratimų sėdmenims, ar reikia ir augintis bendrą kūno masę?

– I.Adams: Norint, kad augtų sėdmenų raumenys, Jums reikia kilnoti sunkesnius svorius su mažiau pakartojimų.

Norite užduoti jums rūpimą klausimą apie sportą ar mitybą? O gal galite pasiūlyti įdomią ir visiems aktualią temą? Rašykite mums – issukis@15min.lt

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Žinau, ką renkuosi

Atnaujinkime namus

Metas rinktis

Maistas

Laikas griliui

Išlaikyk atostogų ritmą

Melga

Sveikata

Automobilių švaros centras AINAVA

Ryškiems įvarčiams

Pasaulis kišenėje

Sulčių nauda

Daugiau skonio

Naujas regėjimas

Unicef vaikų bėgimas „Už kiekvieną vaiką“

Renginių gidas

Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką