-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti
2023 03 26

Aušra Kaminskaitė. Teatras, kuriame (pagaliau) įdomu: spektaklių „Jauno žmogaus memuarai“ ir „Titas“ recenzija

Spektakliai, apie kuriuos papasakosiu šiame tekste, iš tiesų nusipelnė atskirų recenzijų. Tai – Eglės Švedkauskaitės Jaunimo teatre režisuoti „Jauno žmogaus memuarai“ ir „Teatrono“ trupėje Gildo Aleksos pastatyta, Menų spaustuvėje parodyta degustacinė tragikomedija „Titas“. Kūrinių išraiškos – absoliučiai skirtingos, tad veikiausiai nedaug kam vienodai patiks ar nepatiks abu darbai.
Spektaklis „Titas“ ir „Jauno žmogaus memuarai“
Spektaklis „Titas“ ir „Jauno žmogaus memuarai“ / Donato Ališausko nuotr./ Dimitrijaus Metjejevo nuotr.

Abiejų spektaklių tekstus Lietuvos scenoje girdėjome pirmą kartą. Ričardo Gavelio romaną Švedkauskaitės spektakliui pritaikė Mindaugas Nastaravičius, pirmu asmeniu užrašytą Leono Cipario istoriją išskirstęs keliems personažams. Dramaturgo ir režisierės duetas vaisingas. Pirmasis skaidydamas paliko jungiamąją istorijos grandį – prisiminimų liniją. Antroji davė pakankamai erdvės aktoriams kurti unikalius ir savarankiškus personažus, ne visai pavaldžius Levuko prisiminimams. Priešingai: būtent jis skendo aplinkinių sprendimuose, noruose, viltyse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius