Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pilotas atsakė: kaip keleiviai gali sužinoti, ar skrendant bus stipri turbulencija

Dave'as Wallsworthas, kuris socialiniame tinkle „Twitter“ pasivadinęs kapitonu Dave'u, daugiau nei 30 metų dirba „British Airways“. Neseniai socialinės žiniasklaidos platformoje pilotas surengė klausimų ir atsakymų laidą, kurioje daug žmonių jo klausė apie turbulenciją skrendant, rašoma „The Sun“.
Lėktuvo pilotas
Lėktuvo pilotas / 123RF.com nuotr.

Vienas žmogus klausė, kaip sužinoti, kada bus tikrai stipri turbulencija.

Jis atsakė: „Man ji stipri yra tada, kai keleiviams tenka liepti atsisėsti ir prisisegti diržus. Labai blogai yra tada, kai turime priversti įgulą padaryti tą patį.

Visada stengsimės, kad kuo mažiau laiko praleistume esant stipriai turbulencijai, ir taip, gauname pranešimų iš kitų orlaivių, esančių aplink mus“.

Tačiau jis taip pat nuramino nervingus keleivius, sakydamas, kad niekada nebijo, kai yra turbulencija.

Jis paaiškino: „Norėčiau būti sąžiningas su žmonėmis ir pasakyti, jei manau, kad kartais bus šiek tiek neramu, kad žmonės nebūtų nustebinti ir žinotų, jog mes to tikimės. Turbulencija tikrai nėra problema“.

Pilotas pridūrė: „Visada labiau rūpinuosi keleivių ir įgulos gerove, o ne lėktuvu. Viskas bus gerai.“

Pilotas Eser Aksan E „Sun Online Travel“ papasakojo, ką reiškia būti pilotų kabinoje per netolygų skrydį.

123RF.com nuotr. / Skrydis lėktuvu
123RF.com nuotr. / Skrydis lėktuvu

Ji pasakojo: „Esant stipriai turbulencijai, mes nekontroliuojame lėktuvo. Tai nereiškia, kad jis apsivers aukštyn kojomis ar panašiai, tiesiog tuo metu jo nekontroliuojame, bet jis vis tiek skrenda.

Akivaizdu, kad ji baigiasi tam tikru metu, ir tada mes vėl kontroliuojame lėktuvą, ir mums reikia įgyti arba prarasti aukštį, arba, kad ir kokioje būsenoje būtų lėktuvas, mes turime tai ištaisyti“.

Ateityje skrydžiuose gali būti daugiau turbulencijos – žurnale „Science Advances“ paskelbti tyrimai atskleidė, kad, planetai šylant, kyla arčiausiai Žemės esanti atmosfera.

Tai reiškia, kad pilotai turės skristi aukščiau, kad išvengtų turbulencijos, todėl tikėtina, kad ateityje keleiviai turės daug sunkesnes keliones.

O buvęs skrydžių palydovas atskleidė, kuriose Jungtinės Karalystės apylinkėse visada bus turbulencija.

Tikėtina, kad ateityje keleiviai turės daug sunkesnes keliones.

49 metų Simonas Martonas 4,5 metų dirbo skrydžių palydovu ir sakė, kad skrydžiai virš Airijos pakrantės beveik visada bus neramūs.

Simonas, knygos „Journey of a Reluctant Air Steward“ autorius, Sun Online Travel“ sakė: „Jei skrendate iš JAV ir skrendate į Londoną, virš Airijos pakrantės Atlanto vandenyne beveik visada susidursite su turbulencija.

„Taip nutinka likus maždaug 2–3 valandoms iki nusileidimo, tačiau tai visiškai normalu. Keleiviai neturėtų dėl to nerimauti, nes taip nutinka dėl Atlanto oro srautų, kurie gali sukelti didelį vėją“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius