Metinė prenumerata vos už 7,99 Eur. 15-tos dienos proga!
Prenumeruoti

Žygimantą papiktino „Wizz Air“ oro linijų bendrovės elgesys: „Keleiviai buvo palikti likimo valiai“

Į 15min kreipėsi oro linijų bendrovės „Wizz Air“ paslaugomis nusivylęs Žygimantas (pavardės skaitytojas nenorėjo atskleisti). Anot jo, iš šios oro linijų bendrovės įsigyti skrydžiai ir elgesys su keleiviais jam paliko didelį atostogų kartėlį. Situaciją pakomentavo ir oro linijų bendrovė.
Žygimantą papiktino „Wizz Air“ oro linijų bendrovės elgesys
Lietuvis pasipiktino oro linijų bendrovės elgesiu / 123RF.com / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.

Pasak Žygimanto, birželio 29 d. jis su „Wizz Air“ turėjo skristi iš Vilniaus į Paryžių, o pakeliavęs, liepos 12 d., taip pat su šia oro linijų bendrove iš Milano grįžti atgal į Vilnių. Jo pasakojimu, abu skrydžiai buvo atšaukti. Vienas skrydis buvo atšauktas dėl streiko oro uoste, o kitas – dėl oro sąlygų. Tačiau vyras labiausiai nustebo ne dėl atšauktų skrydžių, bet dėl elgesio su tokiose situacijose likusiais keleiviais.

Neslepia pasipiktinimo

Žygimanto teigimu, skrydį Vilnius–Paryžius (birželio 29 d.) dėl streiko „Wizz Air“ atšaukė iki skrydžio likus 3 valandoms. Pasak jo, dėl to nebuvo pasiūlyta jokia pagalba ar priimtina alternatyva. Anot vyro, buvo pabrėžta, kad šis skrydis atšauktas ne dėl oro linijų kaltės, todėl jam kompensacija nepriklauso.

„Normalios“ oro linijos tokiu atveju pasiūlo kitą skrydį, jeigu turi artimu laiku, o jeigu neturi – pasiūlo kitų vežėjų bilietus. Galų gale oro uosto streikai yra planuojami iš anksto, todėl ir atšaukimas likus vos 3 valandoms iki skrydžio buvo visiškai neatsakingas žingsnis keleivių atžvilgiu, – samprotavo Žygimantas.

123RF.com nuotr. / „Wizz Air“ lėktuvas
123RF.com nuotr. / „Wizz Air“ lėktuvas

– „Wizz Air“ šiuo atveju pasiūlė tik sugadinti atostogas – neskristi ir atgauti pinigus už bilietą arba imti artimiausią jų kitą turimą skrydį, kuris turėjo būti po 4 dienų. Oro uoste viena lietuvių porelė net juokavo, kad po 4 dienų jau planuoja grįžti.“

Galiausiai teko įsigyti kitos oro linijų bendrovės bilietus tai pačiai dienai už keletą kartų didesnę kainą.

Anot Žygimanto, susisiekti su „Wizz Air“ klientų aptarnavimo darbuotojais jis taip pat nerado „jokio racionalaus būdo“.

„Vilniaus oro uoste jų biuro nėra, jų „chatbot“ labiau erzina, negu padeda, lieka nebent skambinti 1,5 Eur už minutę tarifu ir klausytis nesibaigiančios muzikėlės, kol atsilieps agentas be konkrečių pasiūlymų, tik paklausiantis – tai ar norite susigrąžinti pinigus už bilietus, ar ne? – nusivylimo neslėpė Žygimantas.

Irmanto Gelūno / BNS nuotr. / Vilniaus oro uostas
Irmanto Gelūno / BNS nuotr. / Vilniaus oro uostas

– Galiausiai teko įsigyti kitos oro linijų bendrovės bilietus tai pačiai dienai už keletą kartų didesnę kainą. Nes vienintelė alternatyva – niekur nebeskristi ir nebeatgauti pinigų už viešbučių rezervacijas bei lankytinų objektų bilietus.“

Milane situacija buvo gerokai blogesnė

Visgi, pasak Žygimanto, tai nebuvo blogiausias „Wizz Air“ darbo organizavimo pavyzdys. Anot jo, baigiantis atostogoms, jis jau turėjo grįžti iš Milano, kur situacija buvo dar blogesnė.

Keleiviai buvo palikti likimo valiai.

„Po daugiau nei 4 valandų skrydžio atidėliojimo, 3 valandą nakties skrydis buvo atšauktas. Absoliučiai jokia informacija nei per programėlę, nei per el. paštą, nei SMS neatėjo net kelias valandas. „Wizz Air“ programėlė net praėjus pusdieniui po atšaukimo angliškai rašė: „Viso geriausio. Tikimės jums patiko skrydis su mumis“ ir siūlė įvertinti skrydžio kokybę, – stebėjosi Žygimantas.

123rf.com / Milanas
123rf.com / Milanas

– Milane, tuščiame ir uždarytame oro uoste, keleiviai buvo palikti likimo valiai. Jie turėjo miegoti ant kėdžių ar ant žemės, jokie „Wizz Air“ darbuotojai nepasirodė, o atsitiktinis sutiktas oro uosto darbuotojas neturėjo visiškai jokios informacijos.

Tik po kelių valandų po faktinio atšaukimo, apie 6 val. ryto, į telefonus ir el. paštą pagaliau atėjo informacija apie atšauktą skrydį bei tai, kad „Wizz Air“ Milane nepavyko surasti jokios apgyvendinimo vietos, todėl atsiprašo.

Vienintelė pasiūlyta alternatyva – pasikeisti bilietą į kitą už 3 dienų arba vėl – atšaukti bilietus ir eiti savais keliais. Ryte suradus „Wizz Air“ darbuotojus ir pasiteiravus apie alternatyvius skrydžius ar bent apgyvendinimą, jie tik gūžtelėjo pečiais sakydami, kad nieko nežino ir atrodė akivaizdžiai susierzinę, kad juos trukdo kažko reikalaujantys pasimetę keleiviai.“

Jie tik gūžtelėjo pečiais sakydami, kad nieko nežino ir atrodė akivaizdžiai susierzinę.

Žygimanto teigimu, teko pirkti bilietą, kuris kainavo 4 kartus daugiau nei pradinis variantas, skristi su persėdimais ir bandyti numigti oro uoste laukiant skrydžio.

„Galiausiai per „Flightradar“ paaiškėjo, kad į Milaną turėjęs atskristi lėktuvas dėl prasto oro buvo nukreiptas į Nicą. Socialinėse medijoje pasipylė keleivių įrašai, kad juos išlaipino Nicoje ir galiausiai išsiuntė pranešimus, jog „Wizz Air“ „darė viską, ką gali“, tačiau nerado jokio būdo nugabenti juos į Milaną (pasirodo, Nicoje nėra autobusų, traukinių, automobilių), todėl irgi atsiprašo, – akcentavo dėl sugadintų atostogų pasipiktinęs vyras.

123RF.com nuotr. / Asociatyvi nuotr.
123RF.com nuotr. / Asociatyvi nuotr.

– Prieš išskrendant 4 kartus brangesniu transportu, didžioji dalis oro uoste įstrigusių lietuvių vis dar nebuvo radę jokio alternatyvaus transporto, nes paprasčiausiai kainos tapo dar labiau gąsdinančios. Tuo tarpu „Wizz Air“ taip ir nebandė ieškoti jokių realių išeičių. Tarp laukiančių – ir garbaus amžiaus žmonės, nekalbantys ar minimaliai kalbantys angliškai, ir žmonės invalido vežimėlyje.“

Pasak į 15min besikreipusio Žygimanto, dalis žmonių bandė skambinti į ambasadą ir teirautis, ką galima padaryti, dalis pusiau sėkmingai, pusiau ne ieškojo bilietų iš kitų oro uostų ir pan. Anot jo, buvo ir studentų, kuriems pirkti bilietus, kurių kaina (perkant paskutinę minutę) siekia vieną minimalų mėnesio atlyginimą – gerokai per brangu.

Dalis žmonių bandė skambinti į ambasadą ir teirautis, ką galima padaryti.

„Kiekviename žmoguje matėsi didelis pasimetimas ir nerimas, nes jokios pagalbos iš „Wizz Air“, naudingos informacijos ar nuoširdaus rūpesčio nebuvo. Atšaukė skrydį, atsiuntė laišką, kad dėl blogo oro ir tiek žinių – eikite savais keliais. Svetimame uždarytame oro uoste naktį. Jei norite, galite praleisti kelias dienas oro uoste ir tada grįžti. Jei vėl neatšauks skrydžio, – teigė lietuvis.

Prieš perkant „Wizz Air“ siūlomas skrydžius, siūlau labai gerai pamąstyti – kol viskas gerai, tol gerai, bet vos kam atsitikus, oro linijos jums praktiškai spjaus į veidą, deramai neinformuos, paliks kapstytis patiems perkant brangiausius tos dienos bilietus ir norės kuo greičiau atsikratyti atsiribodamos „chat“ robotų atsakymais bei užlūžusiomis ir neveiksmingomis, tačiau labai brangiomis telefono linijomis.“

Anot Žygimanto, jau ir taip nepigūs „pigių“ oro linijų skrydžiai išėjo dar kelis kartus brangesni ir paliko didelį atostogų kartėlį.

Oro linijų bendrovė atsiprašo dėl šios situacijos

Dėl Žygimanto pristatytos situacijos pakomentavimo 15min kreipėsi ir į „Wizz Air“ Lietuvoje atstovaujančią komunikacijos paslaugų bendrovę „Adverum“.

Anot oro linijų bendrovės atstovų, „Wizz Air“ patvirtino skrydžių atšaukimus: „Skrydis Vilnius–Paryžius (W6 8021 VNO-BVA, birželio 29 d.) buvo atšauktas dėl streiko Prancūzijoje, o skrydis Milanas (Malpensa)–Vilnius (W6 8052, liepos 12 d.) – dėl audrų.

123RF.com nuotr. / „Wizz Air“ lėktuvas
123RF.com nuotr. / „Wizz Air“ lėktuvas

Visiems skrydžio Vilnius–Paryžius keleiviams, kurie pageidavo apgyvendinimo, jis buvo suteiktas. Keleiviai, turėję išskristi iš Milano į Vilnių, buvo informuoti el. paštu/SMS žinute ir jiems buvo pasiūlyta galimybė patiems susirasti apgyvendinimą, už kurį įmonė vėliau kompensavo pagrįstą sumą.

Keleiviai, kurių užsakymai buvo atšaukti, buvo informuoti apie skrydžių atšaukimus ir jiems buvo suteikta galimybė pasirinkti vieną iš dviejų variantų: atgauti visą už bilietą sumokėtą sumą arba gauti 120 proc. nuo pradinės bilieto kainos aviakompanijos kreditų ateities rezervacijai.

„Wizz Air“ atsiprašo dėl šios situacijos nukentėjusių keleivių ir primena, kad keleivių ir įgulos saugumas yra svarbiausias jos prioritetas.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Užsisakykite 15min naujienlaiškius