-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2021 10 21

„Grill London”: plėtra ,,Vilnius Outlet“ ir nerimas dėl Latvijos scenarijaus

Latvijai paskelbus griežtą karantiną, Lietuvos verslininkai su nerimu žvalgosi į netolimą ateitį. Pasak jų, galimybių pasai ir griežtesni ribojimai kur kas geriau, nei visiškas durų uždarymas. „Grill London“ marketingo vadovas Andrius Bakanas teigia, kad per pandemiją išlikti padėjo maistas išsinešti, o plėtros planai bus įgyvendinami. Netrukus naujas restoranas atvers duris „Vilnius Outlet“.
„Grill London”: plėtra ,,Vilnius Outlet“ ir nerimas dėl Latvijos scenarijaus
„Grill London”: plėtra ,,Vilnius Outlet“ ir nerimas dėl Latvijos scenarijaus / Grill London nuotr.

Maistas į namus ir kantrybė – tai išgelbėjo kavinių ir restoranų verslą užklupus pandemijai. Pasak „Grill London“ marketingo vadovo A. Bakano, pandemija pakeitė ne tik verslą, bet ir žmonių įpročius.

,,Vos atsivėrus durims, žmonės plūdo į restoranus, tačiau tapo atidesni ir atsargesni. Vis dar populiaru maistą užsisakyti į namus. Visiems reikėjo laiko apsiprasti su situaciją ir prisitaikyti“, – sako A. Bakanas.

Nors karantinas sujaukė daugelio planus, vieno projekto, pradėto prieš pandemiją, „Grill London“ nusprendė neatsisakyti – naujas restoranas atsidarys „Vilnius Outlet“.

Grill London nuotr./Grill London naujasis interjeras
Grill London nuotr./Grill London naujasis interjeras

„Restoraną „Vilnius Outlet“ planavome seniai, daug investavome į interjerą ir į maisto ruošos procesą – karališkos kokybės ,,Josper“ anglių krosnis ir kitą įrangą. Tikimės didelio klientų dėmesio ir gyvename atidarymo nuotaikomis“, – teigia A. Bakanas.

Ant pašnekovo, plėtra rinkoje vyksta, tačiau verslas, dėl neapibrėžtos situacijos tapo atsargesnis.

„Galimybių pasų tikrinimas, papildomi reikalavimai apsunkina verslą, tačiau suprantame šią būtinybę. Blogiausia, kas galėtų atsitikti maitinimo verslui – dar vienas griežtas karantinas. Po dar vieno tokio smūgio jau mažai rinkos dalyvių sugebėtų atsitiesti“, – teigia ,,Grill London“ marketingo vadovas A. Bakanas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius