-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Paryžiuje savo darbus pristatysianti dizainerė J.Talaikytė: „Jie skirti gyvenimu besimėgaujančioms moterims“

Ketvirtadienio vakarą Vilniaus dailės akademijos (VDA) profesorė, dizainerė Jolanta Talaikytė su savo kolege, bičiule ir projekto „Semper Femina Concept“ bendraautore Diana Ročiene Paryžiuje pristatys savo naujo prekių ženklo „51rd15“ kūrinius ir ankstesnės kolekcijos „Moters širdis“ papuošalus.
Jolanta Talaikytė
Jolanta Talaikytė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Į uždarą kviestinių svečių vakarą Aušros Lukošiūnienės ir Valdo Papievio literatūriniame salone Paryžiuje susirinks būrys žinomų žmonių. Čia bus surengta dizainerės J.Talaikytės kolekcijos „Moters širdis“ papuošalų paroda ir naujojo prekių ženklo „51rd15“ modelių ekspozicija.

Vaivos Abromaitytės nuotr. /Dizainerės Jolantos Talaikytės kūriniai
Vaivos Abromaitytės nuotr. /Dizainerės Jolantos Talaikytės kūriniai

Į Prancūzijos sostinę VDA profesorė, dizainerė J.Talaikytė išvyko su savo kolege, bičiule D.Ročiene, su kuria šiemet ėmėsi naujo projekto „Semper Femina Concept“. Kaip telefonu iš Paryžiaus pasakojo pati dizainerė, projektas apims daug veiklos sričių, viena jų susijusi ir su moterų viešnage Paryžiuje.

„Projektas yra keturių krypčių. Viena jų – butikinė veikla, šio vardo butikas duris Vilniuje atvers lapkritį. Kita veikla – naujas prekių ženklas „51rd15“ – po šiais skaičiais ir raidėmis užkoduotas žodis „širdis“. Jam kuriu drabužius, kurie atitinka „Semper Femina“ idėją – visada moteris, ganėtinai egzaltuota, brandi, romantiška, vertinanti kokybę, ilgaamžiškumą.

Šiuos modelius įkvėpė mano kūrybinė kolekcija „Moters širdis“, o pati kūrinių idėja – nuo podiumo į moters garderobą, asmeninį gyvenimą. Tačiau tai nėra kasdieniška mada. Ji arčiau šventės, meno, dizaino, tai įdomūs, išskirtiniai daiktai, bet galimi dėvėti kasdien, – pasakojo J.Talaikytė.

Vaivos Abromaitytės nuotr. /Dizainerės Jolantos Talaikytės kūriniai
Vaivos Abromaitytės nuotr. /Dizainerės Jolantos Talaikytės kūriniai

– Dar viena krypčių, kodėl esame Paryžiuje, – tai išvažiuojamasis butikas, „ant ratų“, ir tarptautiniai projektai.

Kuriu drabužius, kurie atitinka „Semper Femina“ idėją – visada moteris, ganėtinai egzaltuota, brandi, romantiška, vertinanti kokybę, ilgaamžiškumą.

Butikas „ant ratų“ susijęs su klubine veikla – tai bendravimas su garsiomis, įdomiomis moterimis, kurios turi ką pasakyti, ko pamokyti, tai gali būti ir kūrybinės dirbtuvės, pašnekesiai ir pan. Ta moteris gali būti ir muzikė, ir keramikė, ir sportininkė, šiuolaikiška, mada besidominti savo srities profesionalė.“

Paklausta, kas įkvėpė šiam projektui, dizainerė atsakė, kad, kaip ir visada, įkvėpė gyvenimas.

„Pasiekiau ribą ir peržengiau tam tikrą savo gyvenimo etapą, kai buvau išbandžiusi viską: daugelį metų dirbau su Vilniaus modelių namais, kūriau vardines kolekcijas, dirbau komercinės mados srityje ir iki šiol tebedirbu su prekių ženklu „Rožė“. Dariau įvairiausius projektus su studentais, dėstau VDA.

O dūšioje visada kirbėjo noras, svajonė, kad dar turiu laiko pabandyti padirbėti sau. Kai atsirado kompanionė, tinkama erdvė, aplinka, ratas žmonių, tada tai ir įvyko, – sakė J.Talaikytė ir pridūrė: – Žinote, būna taip – visada eini į kalną, ko nors sieki, kuri, darai, įrodai. Ir ties 50-mečio riba, kai sukūriau kolekciją „Moters širdis“, kuri buvo skirta Pažaislio vienuolyno istorijai, paskui sekė projektas „Istorinės atminties beieškant“, į kurį įsitraukiau, aš padėkojau visiems ir viskam.

Atidaviau duoklę tėvynei, šeimai, artimiesiems, draugams, mokytojams, visus susikviečiau ir visiems padėkojau. Ir tada supratau, kad dabar galiu pradėti tarsi iš naujo ir sau.“

Naujojo prekių ženklo veidu tapo dizainerės kolegė D.Ročienė. Kaip aiškino pati kūrėja, šis sprendimas – ne atsitiktinis.

„Viskas eina iš mūsų pačių. Mes nekuriame kažkokiai moteriai. Kuriame sau pačioms ir tokioms kaip mes: įdomioms, kūrybingoms, norinčioms būti, eiti, dalyvauti, mėgautis, puoštis, skanauti, gyventi moterims.

Ir dabar atvykusios į Paryžių pasipuošėme savo kambarį – ant molberto, vonioje – mūsų papuošalai, apsivelkame sukneles, išeiname į kavinukę, gyvename čia ir dabar“, – atviravo J.Talaikytė.

Vaivos Abromaitytės nuotr. /Dizainerės Jolantos Talaikytės kūriniai
Vaivos Abromaitytės nuotr. /Dizainerės Jolantos Talaikytės kūriniai

Į Paryžių atvežtą kolekciją sudaro kokybiškos gurgždančios baltos ir juodos medvilnės palaidinės, suknelės, balti marškiniai, kelnės. Ateityje, naudojant tokias medžiagas kaip šilkas, blizgus krepas, atlasas, linas, planuojama sukurti ir viršutinių drabužių – vadinamuosius užmestukus, kurie atstos išeiginį paltą.

Kaip sakė J.Talaikytė, šie drabužiai nėra įpareigojantys, nėra pasiūti iš itin prabangių audinių. Jie gana universalūs, skirti šiuolaikiškai, stilingai moteriai, kuri nuo ryto iki vakaro paskendusi veikloje, atspindintys dizainerės požiūrį į madą, šiek tiek atliepiantys mados tendencijas, bet aklai jomis nesekantys.

Vaivos Abromaitytės nuotr. /Dizainerės Jolantos Talaikytės kūriniai
Vaivos Abromaitytės nuotr. /Dizainerės Jolantos Talaikytės kūriniai

Pasirinkta spalvų gama – gana neutrali, tinkanti brandaus amžiaus moterims: balta, juoda, tauri pilka, šlapio smėlio, aukso, sidabro. Madingiausios spalvos – tokios kaip spindinti raudona, garstyčių, kario geltona, mėtų, violetinė, pasak kūrėjos, panaudotos tik akcentuose, aksesuaruose.

O šie, beje, kolekcijos drabužiams suteikia prabangos, kokybės, puošnumo. Tai kaspinai, segės, karoliai, vėriniai, vienas jų – firminiu papuošalu brandaus amžiaus moterims jau tapęs vėrinys su didinamuoju stiklu, žabo, odinės riešinės su aksomo juostelėmis, puoštos nėriniais, vintažo prieskonių turintys rankinukai.

Vaivos Abromaitytės nuotr./Dizainerės Jolantos Talaikytės kūriniai
Vaivos Abromaitytės nuotr./Dizainerės Jolantos Talaikytės kūriniai

Papildyta. Dalijamės akimirkomis iš dizainerės J.Talaikytės mados vakaro Paryžiuje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius