-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tyrimas: net 96 proc. moterų nelaiko savęs gražiomis

96 proc. moterų, apibūdindamos savo išvaidą, nesirenka žodžio „graži“ – parodė tarptautinis tyrimas.
Ką renkatės jūs?
Ką renkatės jūs? / Youtube stopkadras

Atsižvelgdamas į pribloškiančius tyrimo rezultatus, „Dove“ pradeda kampaniją „Renkuosi grožį“ (ang. Choose Beautiful), kurios tikslas padrąsinti moteris pozityviau vertinti savo išvaidą.

„Nors 96 proc. moterų, kalbėdamos apie savo išvaizdą, nevadina savęs gražiomis, 80 proc. jų pripažįsta, kad kiekviena moteris turi savyje kažką gražaus. Tiesa, tuo pat metu jos dažnai nepastebi savojo grožio“, – sakė „Dove“ prekės ženklo vadovė Julija Kravčenko. – Siekiame įkvėpti ir padrąsinti moteris pažvelgti į savo grožį kitaip. Mes norime padėti moterims suprasti, kad jaustis gražiomis – tai asmeninis apsisprendimas, kurį kasdien ir kiekviena gali pasirinkti pati.“

Taip pat skaitykite: Žemos savivertės požymiai ir 30 patarimų, kaip ją padidinti

J. Kravčenko pastebi, kad vertindamos savo išvaizdą moterys dažnai būna pernelyg kritiškos ir netgi jaučia spaudimą atitikti nerealius šiuolaikinės visuomenės kuriamus grožio standartus. Kai šitai nepavyksta, tai ne tik verčia blogai jaustis, bet ir dar labiau didina nesaugumo jausmą.

„Įgyvedindami kampaniją „Renkuosi grožį“, visų pirma norime paskatinti moteris pastebėti savo grožį ir dar kartą apgalvoti tai, kaip jį vertiname. Ši kampanija – tai dalis mūsų įsipareigojimo kurti pasaulį, kuriame grožis yra ne nerimo, o pasitikėjimo savimi šaltinis“, – aiškino J. Kravčenko.

Deja, daugeliui moterų šio pasitikėjimo pritrūksta, o viena iš to priežasčių – nuolatinis savo išvaizdos lyginimas su kasdien matomais grožio „etalonais“.

„Žinoma, yra ir moterų, kurios drąsiai jaučiasi ir vadina save gražiomis. Paprastai tokias moteris vertiname kaip pasitikinčias savimi, tačiau jų nėra daug. Deja, daugeliui šio pasitikėjimo pritrūksta, o viena iš to priežasčių – nuolatinis savo išvaizdos lyginimas su kasdien matomais grožio „etalonais“, kuriuos dažnai patobulina kompiuterinės nuotraukų retušavimo programos. Toks lyginimas ne tik nepadrąsina, bet ir verčia jaustis nejaukiai dėl perdėto pasitikėjimo savimi“, – sakė psichologė Edita Kratulytė.

Šiai kampanijai taip pat sukurtas akis atveriantis filmukas, nufilmuotas penkiose skirtingose pasaulio šalyse.

„Tai atviras vaizdo įrašas, kuriame atskleidžiama, kaip moterys visame pasaulyje susiduria su sunkumu atrasti ir pažinti savo grožį. Filmuota medžiaga atskleidžia moterų požiūrį į save bei jų kasdienį gyvenimą ir įrodo, kai jaučiamės gražios – spinduliuojame džiaugsmą ir pasitikėjimą savimi“, – sakė J. Kravčenko.

VIDEO: Dove kampanija „Renkuosi grožį‬"

Taip pat skaitykite: Stiliaus patarimai: su kuo derinti tampres ir kada jų vengti

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius