Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2023 03 26

Aušra Kaminskaitė. Teatras, kuriame (pagaliau) įdomu: spektaklių „Jauno žmogaus memuarai“ ir „Titas“ recenzija

Spektakliai, apie kuriuos papasakosiu šiame tekste, iš tiesų nusipelnė atskirų recenzijų. Tai – Eglės Švedkauskaitės Jaunimo teatre režisuoti „Jauno žmogaus memuarai“ ir „Teatrono“ trupėje Gildo Aleksos pastatyta, Menų spaustuvėje parodyta degustacinė tragikomedija „Titas“. Kūrinių išraiškos – absoliučiai skirtingos, tad veikiausiai nedaug kam vienodai patiks ar nepatiks abu darbai.
Spektaklis „Titas“ ir „Jauno žmogaus memuarai“
Spektaklis „Titas“ ir „Jauno žmogaus memuarai“ / Donato Ališausko nuotr./ Dimitrijaus Metjejevo nuotr.

Abiejų spektaklių tekstus Lietuvos scenoje girdėjome pirmą kartą. Ričardo Gavelio romaną Švedkauskaitės spektakliui pritaikė Mindaugas Nastaravičius, pirmu asmeniu užrašytą Leono Cipario istoriją išskirstęs keliems personažams. Dramaturgo ir režisierės duetas vaisingas. Pirmasis skaidydamas paliko jungiamąją istorijos grandį – prisiminimų liniją. Antroji davė pakankamai erdvės aktoriams kurti unikalius ir savarankiškus personažus, ne visai pavaldžius Levuko prisiminimams. Priešingai: būtent jis skendo aplinkinių sprendimuose, noruose, viltyse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius