Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Alytus Race Day 2020 by H2Auto“: kelyje į titulus – kovos dėl sekundės dalių

Šeštadienį Alytuje surengtas paskutinysis, aštuntasis Lietuvos „Street Race“ čempionato etapas. Finalines šio sezono lenktynes „Alytus Race Day 2020 by H2Auto“ čia surengė „Marimotors Racing“. Po kvapą gniaužiančių ir itin atkaklia kova pasižymėjusių varžybų paaiškėjo tiek šio etapo laimėtojai, tiek naujieji Lietuvos „Street Race“ čempionai ir nugalėtojai.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr.

Kaip ir įprasta Lietuvos „Street Race“ čempionate, visi keturi važiavimai buvo įskaitiniai. Čia galutinį rezultatą galėjo lemti bet kokia klaida – nuverstas kuoliukas ar sustojimas trasoje.

Nemažai baimės dalyviams čia kėlė ir pusantro kilometro ilgio „Mėsos“ trasos, nusidriekusios pramonės rajone, bortai. Kai kuriems dalyviams teko savo kailiu išmėginti, kad metalo kovą su betonu laimi betonas.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka

Dar prieš startą buvo aišku, kad šiame etape bus itin karšta klasės SGC-1 viršūnėje. Iki paskutinio etapo čia lyderiavo Kristupas Šablinskas, tačiau nuo jo vos pora taškų atsilikęs buvo Lukas Gordonas. Pastarasis turėjo visus šansus išplėšti pergalę, mat laimėjęs etapą ir antroje vietoje palikęs Kristupą Šablinską jis į priekį būtų išsiveržęs vienu tašku.

Tačiau Kristupas Šablinskas jokių dovanų Lukui Gordonui nebuvo nusiteikęs dalinti ir jau nuo pat pirmojo važiavimo oponentui pradėjo krauti sekundžių dalis. Pirmu važiavimu jis Luką Gordoną aplenkė 0,6 sek., vėliau per du važiavimus pridėjo dar 0,14 sek., ir galiausiai įkalė paskutinę vinį – ketvirtuoju važiavimu greitesnis buvo beveik dviem sekundėmis nei važiavo iki tol. Lukui Gordonui teko pripažinti Kristupo Šablinsko pranašumą tiek šiame etape, tiek skaičiuojant šių metų sezono rikiuotę SGC-1 klasėje. Trečiąją poziciją Alytuje iškovojo Lukas Jaruševičius. Jam iki antrosios vietos pritrūko išties daug – 13 sek., tačiau ketvirtoje vietoje likusį Mindaugą Čemerką jis taip pat aplenkė saugia 5,5 sek. persvara.

SGC-2 klasėje nuo pat dienos pradžios aukštą tempą dar ant drėgnos rytinės dangos pademonstravo Edvinas Litvinskas su „Mitsubishi Colt“. Antroje varžybų pusėje lyderį ėmė spausti oponentai, tačiau iki tol sukauptas pranašumas Edvinui Litvinskui garantavo pirmąją vietą kiek mažiau nei 5 sek. pranašumu. Antroje pozicijoje pasirodymą baigė Justas Eimontas, vairavęs „Toyota MR2“. Jam to pakako išlaikyti pirmąją vietą klasėje sezono rikiuotėje ir užsitikrinti 2020-ųjų metų čempiono vardą. Trečiąją vietą į Panevėžį išsivežė Darius Jakšonis su „Honda S2000“, kuris savo tempą atrado tik įpusėjus dienai.

SGC-3 klasėje taip pat visi laukė žūtbūtinio mūšio dėl sekundžių, kadangi iki šio etapo keturi greičiausi dalyviai tilpo septynių taškų intervale. Čia prognozuoti sezono baigtį buvo labai sudėtinga, bet favoritais laikyti Gytis Stalerūnas ir Paulius Skarbalius pademonstravo, kad tokia etiketė jiems taikoma ne veltui.

Praėjusiais metais apmaudžiai iš rankų paleidęs praktiškai jau turėtą čempiono titulą Gytis Stalerūnas šįkart buvo tikslus. Jau pačiame pirmame važiavime Pauliui Skarbaliui jis „įvežė“ beveik tris sekundes ir padėjo puikius pamatus sau titulo link. Nors Paulius Skarbalius vėliau padidino tempą ir Gyčio Stalerūno persvarą tirpdė, bet ketinimai aplenkti lyderį neišdegė, nors trūko tik akimirkos. Pergalę šiame etape ir šių metų „Street Race“ čempiono titulą Gyčiui Stalerūnui lėmė 5 min. 59,070 sek. rezultatas ir 0,041 sek. atotrūkis nuo Pauliaus Skarbaliaus. Trečiąją vietą klasėje iškovojo BMW vairavęs Darius Sukackas, kuris trimis sekundėmis už savęs paliko Arnoldą Pukį.

SGC-4 įskaitoje triumfavo vieną žavingiausių automobilių dalyvių parke vairavęs Karolis Raišys. Jis su „Lotus Exige“ dieną pradėjo puikiu tempu, vėliau buvo pavytas Justino Kvaraciejaus, tačiau paskutiniu važiavimu sugrįžo į pirmąją vietą ir susižėrė pirmosios vietos taurę ir prizus, turėdamas pusės sekundės atotrūkį. Visgi ir tokia baigtis tiko Justinui Kvaraciejui, nes iki šio etapo sportininkas turėjo solidžią taškų persvarą prieš varžovus ir po šeštadienio gali džiaugtis 2020-ųjų metų šalies čempiono vardu.

Trečias šioje įskaitoje finišavo Kęstutis Bielevičius, vairavęs „Ford Focus RS“. Prieš jį finišavusiems oponentams sportininkas pralošė beveik 10 sek., tačiau išsaugojo turimą poziciją net ir nuvertęs vieną kuoliuką. Kiek mažiau nei sekundės iki prizininko podiumo pritrūko Juliui Povilauskui.

Galingiausioje klasėje OC, kurioje dalyviai mažiau ribojami techniniais reikalavimais, nugalėtoju tapo ir po šio etapo Lietuvos čempionu vadintis gali Paulius Vasiliūnas. „BMW 323Ti“ vairavęs lenktynininkas apie kitokį scenarijų savo varžovams neleido net pagalvoti.

Be to, Paulius Vasiliūnas tapo ir absoliučiai greičiausiu varžybų dalyviu. Bendra jo keturių važiavimų laikų suma – 5 min. 33,483 sek. Toks rezultatas jam lėmė ir dar vieną trofėjų – Alytaus mero Nerijaus Cesiulio įsteigtą taurę.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Apdovanojimų akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Apdovanojimų akimirka

Nuo lyderio kiek daugiau nei keturiomis sekundėmis atsiliko Justinas Kvaraciejus, vairavęs „Subaru Impreza WRX STI“. Trečią poziciją ir dar vieną taurę šiandien išsivežė Karolis Raišys, antrai vietai nusileidęs kiek mažiau nei dviem sekundėmis.

Komandinėje įskaitoje Alytuje triumfavo vietos lenktynininkų rinktinė – „Marimotors Racing“. Ekipos nariai bendrai surinko 72 taškus, garantavusius pergalę. Antrąją vietą su 61,5 taško iškovojo „Flameris Racing“ komanda, kuri vos 1,5 taško aplenkė trečioje vietoje pasirodymą baigusius „Kauno autoklubo“ lenktynininkus.

VIDEO: „Alytus Race Day 2020 by H2Auto“ vaizdo įrašas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius