Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„SV Technika Racing“ trijulė į TOP5 gretas skriejo prakirstu degalų vamzdeliu

Šeštadienį Dakaro ralio dalyviai stojo prie starto pirmam greičio ruožui, kuriame jų laukė daugiau nei 400 kilometrų distancija. Tačiau varžybų eigoje paaiškėjo, kad sunkvežimiams atstumas yra trumpinamas iki 280 kilometrų. Nepaisant to, „SV Technika Racing“ trijulei šių kilometrų pakako, kad lietuviai įsitvirtintų greičiausiųjų penketuke.
„SV Technika Racing“ pirmame Dakaro ralio greičio ruože
„SV Technika Racing“ pirmame Dakaro ralio greičio ruože / MM Production nuotr.

Visos naujienos apie Dakarą – specialioje rubrikoje

Vaidotas Paškevičius, Albert Veliamovič ir Gytis Gaspariūnas, sunkvežimių įskaitoje besivaržantys „Tatra“ gamintojo technika, šiame greičio ruože pasirodė išties solidžiai. „SV Technika Racing“ ekipa greičio ruožą laimėjusiam Janui Van Kasterenui nusileido vos aštuonias su puse minutės ir galiausiai įsitvirtino penktoje pozicijoje.

Po finišo Vaidotas Paškevičius sakė, kad pirmasis greičio ruožas tiek jam pačiam, tiek jo kompanionams itin patiko, pavyko išvengti ir grubių klaidų. Pilotas tvirtino, kad jam netgi šiek tiek gaila, jog sunkvežimiai negalėjo važiuoti visos distancijos. Anot Vaidoto Paškevičiaus, papildomi kiek daugiau nei šimtas kilometrų, kiek buvo numatyta maršrute, būtų leidę pakovoti ir dar dėl vienos ar kitos pozicijos.

„Diena prasidėjo su liūdnomis naujienomis, kad startavęs automobilis partrenkė vieną iš žiūrovų. Dėl to visų startas buvo atidėtas vienai valandai. Nežinau, kokia to žmogaus sveikata, bet varžybos vėliau buvo pratęstos. Startas buvo maždaug prologo vietose, kur daug minkšto smėlio.

Pradėjome gana neblogai. Greičio ruože teko atlikti daug lenkimų. Lenkėme daug bagių. Sunkvežimių trasoje nematėme, bet neutralizacijoje kai sustojome, sutikome beveik visus. Tuomet supratome, kad tempas tikrai geras. Džiaugiamės pasiektu rezultatu. Tikimės, kad visiems partneriams, draugams ir tiems, kas mus palaiko, suteikėme gerą emociją“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

Pasak Vaidoto Paškevičiaus, ekipažas šįkart puikiai dirbo ir su padangų slėgio reguliavimu, tad per visą distanciją sunkvežimiui nereikėjo keisti nė vienos padangos. Tačiau kažkuriuo metu ekipažas apgadino savo sunkvežimio degalų tiekimo sistemą, iš kurios per pažeistą vamzdelį padėjo tekėti degalai. Visgi tai lietuvių nesustabdė.

„Finišavę pamatėme, kad teka degalai. Kažkur pramušėme degalų vamzdelį, ėmė laistytis dyzelinas. Teko po finišo šiek tiek paremontuoti ir dabar jau judame į bivaką. Tačiau degalų rezervą turėjome didelį. Pagal tai, kaip bėgo tie degalai, finišą būtume pasiekę ir esant pilno ilgio greičio ruožui. Grįžę mechanikams turėsime klausimų, nes vieną sykį važiuojant sunkvežimis tiesiog užgeso. Vėliau tai nepasikartojo, tai reikės peržiūrėti kompiuterio įrašytus duomenis“, – po finišo tiesiai iš „Tatra“ kabinos raportavo Vaidotas Paškevičius.

„SV Technika Racing“ ekipažo sunkvežimis „Tatra“ Dakaro ralyje pažymėtas 613-uoju starto numeriu. Vaidotui Paškevičiui šis Dakaro ralis – jau trečiasis. Abu naujieji jo kompanionai – šturmanas Albert Veliamovič ir technikas Gytis Gaspariūnas šiose varžybose debiutuoja.

Daugiau informacijos apie komandos pasirodymą 2024-ųjų metų Dakaro ralyje galima rasti ekipos „Facebook“ paskyroje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai