Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Techninio projekto“ raktas į sėkmę „Aurum 1006 km“ lenktynėse – komandos stabilumas

Jau už kelių dienų į Palangą pajudės „Aurum 1006 km“ lenktynių dalyvių karavanas, tačiau kol kas komandų garažuose vis dar vyksta baigiamieji technikos ruošimo darbai. Tačiau jau eilę metų šiose ilgų nuotolių lenktynėse dalyvaujanti „Techninio projekto“ ekipa paskutines dienas leidžia ramiai. Automobilis jau pilnai išbandytas ir paruoštas – liko tik paskutiniai išorės dizaino darbai.
BMW M3
BMW M3 / Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr.

Šiemet „Techninio projekto“ komandos sudėtis išlieka ta pati kaip ir pernai. Prie BMW M3 vairo pasikeisdami sės keturi sportininkai – Giedrius Notkus, Mindaugas Urbanas, Vygandas Urbanas bei Jonas Sluckus. Kartu šie lenktynininkai pastaruoju metu praleido nemažai laiko, mat vyko intensyvūs automobilio testai. Komandos nariai treniravosi tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje.

„Stabilumas – mūsų raktas į sėkmę. Manau, kad mes visi keturi esame puikiai pripratę ir prie automobilio, ir vienas prie kito, todėl šiemet išlaikėme tą pačią sudėtį. Kartu važiuojame jau seniai, vieni kitus gerai pažįstame, todėl nereikia nieko mokytis iš naujo. Reikia tik tobulėti vairavime. Komandos vadovas išliks tas pats – Simonas Kazakevičius. Mechanikai irgi bus tie patys – Gytis ir Donatas su kolegomis.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Giedrius Notkus
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Giedrius Notkus

Iki šiol padarėme porą treniruočių – vieną Kačerginėje, kitą Bikerniekuose. Visi komandos nariai išbandė automobilį. Aišku, po pertraukos įspūdžių visiems buvo daug, o vienas vairuotojas net pasakė, kad bijo šito BMW.

Tačiau per treniruotes visi prisiminėme, kaip tas automobilis važiuoja ir dabar esame nusiteikę bei pasiruošę gerai“, – pasakojo Giedrius Notkus.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./BMW M3
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./BMW M3

GT klasėje startuosianti „Techninio projekto“ komanda trasoje susigrums su itin stipriais oponentais – keturiais „Porsche“ ir dar trimis BMW. Tačiau panevėžiečiai savo jėgomis pasitiki ir svajoja užpilti ant podiumo savo įskaitoje. Giedrius Notkus taip pat pridūrė, kad šiemet jų BMW M3 gavo šiokių tokių patobulinimų.

„Nebeturime pavarų svirties. Pavaras dabar jungsime mentelėmis ant vairo. Galbūt dėl to greičiau nevažiuosime, bet pavarų jungimas bus sklandesnis, tolygesnis. Taip tikimės išsaugoti pavarų dėžę ilgesniam tarnavimui. Be to, bus patogiau, nes nereikės nukelti rankos nuo vairo. Papildomo greičio pranašumo čia neįgysime, tačiau patikimumo bus daugiau.

Klasėje varžovai bus greiti ir stiprūs, tačiau ir mūsų automobilis yra pakankamai greitas. Tai stipriausia ir galingiausia klasė, todėl bus smagu važiuoti, kai yra konkurencija. Mes stengsimės kovoti dėl aukštų vietų. Ankstesniais metais mums nesisekė – likdavome ketvirti ar penkti ir iki tos išsvajotos taurės vis nepakakdavo. Tikimės, kad šiemet viskas vyks pagal planą ir sėkmė bus mūsų pusėje“, – pasakojo Giedrius Notkus.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./BMW M3
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./BMW M3

Nors Lietuvoje pastaruoju metu itin populiarėja TCR serijos modeliai, tačiau Giedrius Notkus teigia su komanda nesvarstęs sprendimo tokį automobilį įsigyti. Kadangi komanda per metus startuoja tik vieneriose lenktynėse, pirkti TCR modelį ir jį likusią sezono dalį tiesiog laikyti garaže neverta.

Juolab, kad ir „Aurum 1006 km“ trasa, turinti ilgas tiesias atkarpas, puikiai tinka ir dabar komandos naudojamam aštuonių cilindrų, keturių litrų variklį turinčiam BMW M3.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius