Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Tesla“ atsisako savo pigiausio automobilio: 35 tūkstančių dolerių „Tesla“ salone jau nepakaks

Elonas Muskas dažnai kartoja, kad viena iš pagrindinių „Tesla“ misijų – įperkamų elektromobilių kūrimas. Ir tai tikrai nesikeičia. Tačiau „Tesla“ ką tik atšaukė savo pigiausią elektromobilį, kainavusį tik 35 tūkstančius dolerių.
„Tesla Model 3“
„Tesla Model 3“ / Vytauto Pilkausko nuotr.

Aukšta elektromobilių kaina yra susijusi su tuo, kad naujos kartos elektromobiliai vis dar yra palyginti nauji – kadaise visi automobiliai buvo labai brangūs, nes buvo nauji ir reti. Be to, jiems gaminti reikalingų retųjų metalų kaina krenta lėtai. O ir technologijos vystosi labai greitai ir šį procesą kažkaip reikia finansuoti.

Tačiau neįmanoma paneigti fakto, kad elektromobiliai pinga. Ir tai tikrai pastebite patys – elektromobilių daugėja ir gatvėse. Elonas Muskas teigia, kad jau artimoje ateityje pigiausias „Tesla“ automobilis kainuos tik apie 25 tūkstančius dolerių. Bet negalime norėti visko iš karto. Juolab, kad žmonėms pigūs elektromobiliai nebūtinai patiks.

Pigiausia „Tesla Model 3“ versija kainavo apie 35 tūkstančius dolerių. „Standard Range“ versija buvo parodyta prieš porą metų, tačiau pirkėjų eilė prie jos neišsirikiavo. Kita vertus, tų pirkėjų buvo, o „Tesla“ 35 tūkstančių dolerių vertės „Model 3“ žadėjo nuo pat pradžių. Visgi, netrukus po paskelbimo, „Standard Range“ dingo iš gamintojo katalogo.

Tam, kad „Tesla“ galėtų ir toliau sakyti, kad „Model 3“ kainuoja nuo 35 tūkstančių, pirkėjai galėjo rinktis „Standard Range Plus“ automobilius, kurie įprastai kainuoja 38 tūkst. dolerių, ir pasirinkti nepirkti kai kurių jų papildomų funkcijų – jos būdavo užrakinamos programiškai ir tuomet automobilis kainuodavo tuos pačius 35 tūkstančius. Dabar, po maždaug pusantrų metų, ir šios galimybės nebeliko.

Gali būti, kad tai – tik laikinas sprendimas, kuris vėliau bus pakeistas. O galbūt „Tesla“ tiesiog nemato būtinybės riboti savo „Model 3 Standard Range Plus“ automobilių – tiesiog skatinama mokėti 3000 dolerių daugiau ir gauti visą paketą.

Motyvacija atsisakyti pigiausio modelio buvo aiški – „Standard Range“ pranyko dėl to, kad šis automobilis nebuvo toks populiarus kaip „Standard Range Plus“. Jo atsisakymas padėjo supaprastinti gamybą ir konsoliduoti pardavimų strategiją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius