Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Barbora“ plečiasi į Lenkiją

„Maxima Grupės“ valdoma trijose Baltijos šalyse veikianti elektroninė parduotuvė „Barbora“ žengia į Lenkijos rinką, kur ji turi prekybos tinklą „Stokrotka“. Anot „Barboros“ vadovo, toks žingsnis žengtas, pernai įtvirtinus pozicijas Baltijos šalių rinkose.
Darbas su „Barbora“ kurjeriu
Darbas su „Barbora“ kurjeriu / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pasak Andriaus Mikalausko, pirmuoju plėtros etapu „Barbora“ žengs į Lenkijos sostinę Varšuvą.

„Plėtra į Lenkiją – jau subrendęs strateginis įmonės plėtros etapas. Pirmuoju plėtros etapu žengsime į Varšuvą. Čia matome ypač daug neišnaudoto potencialo e. komercijai augti“, – pranešime sakė A.Mikalauskas.

Pasak jo, plėtrą į Lenkiją „Barbora“ mato ne tik kaip verslo perspektyvą, bet ir galimybes Baltijos šalių klientams.

„Barbora“ veiklą Lietuvoje pradėjo 2014-aisiais, o 2018 metais išsiplėtė į Latviją ir Estiją.

Pernai, pasaulį užklupus koronaviruso pandemijai ir gerokai išaugus maisto į namus pristatymo poreikiui, „Barbora“ plėtėsi ir į mažesnius Baltijos šalių miestus.

Nuo pandemijos pradžios „Barbora“ Lietuvoje daugiau nei dukart padidino darbuotojų skaičių, rodo „Sodros“ duomenys – šiuo metu įmonėje dirba daugiau nei 1,3 tūkst. žmonių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius