-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

„Danone“ vadovas: tūkstantmečio žmonės kelia maisto revoliuciją

Y, arba dar vadinama tūkstantmečio, karta keičia ne vieną industriją. 15min jau skelbė, kad „Gillette“ patiria nuostolių dėl barzdų mados, o tokie gigantai kaip „Coca-Cola“ priversti mažinti cukraus kiekį savo gėrimuose. Tačiau karas cukrui keičia ir kitas industrijas.
Jauna pora
Jauna pora / 123RF.com nuotr.

Multimilijoninės bendrovės „Danone“ generalinis direktorius Emmanuelis Faberis teigia, kad šiuo metu vyksta „maisto revoliucija“, rašo „Business Insider“.

„Šie žmonės (tūkstantmečio karta – red.past) nusisuka nuo senų prekės ženklų, kuriuos mėgo jų tėvai. Matome, kad dabartiniai tėvai nori pokyčių“, – „Business Insider“ sakė jis

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./Emmanuelis Faberis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./Emmanuelis Faberis

Jaunimas reikalauja ne tik kad maiste būtų daugiau baltymų ir mažiau cukraus, bet ir kad jo gamyba būtų etiška bei tvari. Kadangi Y kartos žmonės jau tampa tėvais, jie reikalauja iš industrijų pokyčių, kad jų šeimos maitintųsi sveikai.

Pavyzdžiui, jaunimas reikalauja, kad produktai būtų sveikesni, juose būtų mažiau įvairių priedų, ilginančių produktų galiojimo laiką. Taip pat jiems reikia daugiau informacijos apie produktą ant pakuotės.

Plačiau apie pokyčius skutimosi peiliukų rinkoje skaitykite čia, o 15min interviu iš Ciuricho su „Coca-Colos“ vadovu apie pokyčius įmonėje skaitykite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius