TIK ŽMONĖS Cinema: A. Valujavičiaus filmas „Irklais per Atlantą“
Žiūrėti
Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

ES patvirtino „Google“ sandorį dėl „Fitbit“ perėmimo su tam tikromis išlygomis

Europos Sąjunga (ES) ketvirtadienį patvirtino „Google“ sandorį dėl išmaniųjų laikrodžių gamintojos „Fitbit“ perėmimo už 2,1 mlrd. JAV dolerių, technologijų milžinei sutikus su iškeltomis sąlygomis, įskaitant sąlygą dėl vartotojų iš Europos sveikatos duomenų nenaudojimo reklamos tikslais.
„Fitbit“ ir „Google“
„Fitbit“ ir „Google“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Galime pritarti „Google“ siūlomam „Fitbit“ įsigijimui, nes įsipareigojimai užtikrins, jog dėvimųjų prietaisų ir besikuriančios skaitmeninės sveikatos erdvės rinka išliks atvira ir konkurencinga“, – sakoma ES konkurencijos vadovės Margrethe Vestager pranešime.

„Įsipareigojimai nulems, kaip „Google“ galės naudoti surinktus duomenis reklamos tikslais, kaip bus užtikrinta konkuruojančių dėvimųjų prietaisų ir „Android“ sąveika bei kaip vartotojai galės toliau dalytis sveikatos ir kūno rengybos duomenimis“, – priduriama pranešime.

Europos Komisijos žalią šviesą uždegė po to, kai atliko „nuodugnų“ tyrimą kilus nerimui, jog „Google“ gaus prieigą prie vartotojų sveikatos informacijos ir įgis nesąžiningą rinkos pranašumą.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Išmanusis laikrodis „Fitbit Charge 4“
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Išmanusis laikrodis „Fitbit Charge 4“

Praėjusių metų lapkritį technologijų milžinė paskelbė pasiekusi susitarimą dėl „Fitbit“, gaminančios dėvimuosius kūno rengybos įtaisus ir laikrodžius, sąveikaujančius su sveikatos būklės stebėjimo programėle, perėmimo.

Bendrovės teigė planuojančios sudaryti susitarimą iki 2020 metų pabaigos, jei reguliavimo institucijos suteiks patvirtinimus.

ES teigė, kad „Google“ pirmuosius 10 metų laikysis įvairių įsipareigojimų, skirtų apsaugoti asmens duomenis ir užtikrinti, kad „Fitbit“ perėmimas neišstums kitų išmaniųjų laikrodžių gamintojų iš rinkos.

„Google“ nenaudos sveikatos ir sveikatingumo duomenų, surinktų iš dėvimų ir kitų „Fitbit“ įrenginių, savo siūlomai reklamai“, – teigė Europos Komisija.

Be to, iškeltose sąlygose numatyta, kad kitos gamintojos ir toliau galės naudotis „Google Android“ operacine sistema ir bet kokiais būsimais atnaujinimais, „nepabloginant vartotojų patirties“.

„Komisija padarė išvadą, kad siūlomas sandoris, pakoreguotas minėtais įsipareigojimais, nebekels problemų konkurencijos galimybėms“, – sakoma pranešime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius