Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„L'Oreal“ derasi su „Clarins“ dėl prekių ženklų „Mugler“ ir „Azzaro“ įsigijimo

Prancūzijos „L'Oreal“, viena didžiausių pasaulyje kosmetikos gamintojų, pradėjo išskirtines derybas su „Clarins Group“ dėl prekių ženklų „Mugler“ ir „Azzaro“ įsigijimo.
„L'Oreal“ logotipas
„L'Oreal“ logotipas / „Scanpix“/AP nuotr.

„Parfumerijos kategorija yra vienas iš „L'Oreal Luxe“ pasaulinės plėtros strategijos pagrindų. Todėl džiaugtumėmės, perėmę „Mugler“ ir „Azzaro“, – pareiškė padalinio „L'Oreal Luxe“ vadovas Cyrilas Chapuy ir pridūrė, jog šie prekių ženklai „puikiai papildytų“ bendrovės prekių ženklų portfelį.

Finansinių planuojamo įsigijimo sąlygų „L'Oreal“ neatskleidė, bet pranešė, jog sandorį planuojama užbaigti iki 2019 metų pabaigos.

„L'Oreal“ gamina kosmetiką, kvepalus, odos ir plaukų priežiūros priemones. Bendrovei priklauso gausybė prekių ženklų, įskaitant „Lancome“, „Garnier“, „Vichy“, „Maybelline“ ir „Kiehl's“.

Nuo metų pradžios bendrovės kapitalizacija padidėjo 24,5 proc. iki 139,1 mlrd. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius