Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Maxima“ susigrąžina prarastas pozicijas, antra – „Iki“

Prekybos tinklui „Maxima“ per 2018 metus beveik pavyko susigrąžinti prarastas pozicijas, kai, į Lietuvą atėjus „Lidl“, neteko dalies pirkėjų, praneša „Verslo žinios“.
Išpardavimas prekybos centre
Prekybos centras / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

2015 metais „Maximą“ kaip pagrindinę apsipirkimo vietą buvo linkę nurodyti net 57 proc. vartotojų, 2016 metais, atėjus „Lidl“, – jau tik 47 proc.

Antroje pozicijoje pastarasis prekybos tinklas ir pagal rodiklį, kiek vartotojų nurodo jį kaip savo pagrindinę apsipirkimo vietą (2018 metais 16 proc.). „Maximos“ šis rodiklis siekia 54 proc., „Lidl“ – 11 proc., tiek pat atsiriekia „Norfa“, „Rimi“ – 6 proc., rodo kasmetis KOG instituto tyrimas (2018 metais pabaigoje atlikta reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa internetu).

2016 metais šis rodiklis labiausiai smuko „Maximoje“, „Rimi“ tuomet sumenko tik simboliškai, „Iki“, „Norfai“ pavyko augti, o pernai į viršų pasistiebti pavyko jau tik „Maximai“ ir „Lidl“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius