TIK ŽMONĖS Cinema: A. Valujavičiaus filmas „Irklais per Atlantą“
Žiūrėti
Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„NFQ Technologies“ rinkodarai vadovaus G.Kaminskas

Jau 20 metų versle skaičiuojanti Lietuvos ir Vokietijos kapitalo programinės įrangos kūrimo kompanija „NFQ Technologies“ turi naują rinkodaros vadovą. Šią savaitę šias pareigas pradeda eiti Gražvydas Kaminskas, kuris prie NFQ prisijungė praėjusiais metais kaip skaitmeninių pardavimų vadovas.
Gražvydas Kaminskas
Gražvydas Kaminskas / Asmeninio archyvo nuotr.
Temos: 2 Verslas NFQ

Savo profesinę patirtį G.Kaminskas sukaupė 11 metų dirbdamas su startuoliais bendrovėse kaip Teamgate, Tesonet ir iTo grupės įmonėje Tasker pardavimų ir rinkodaros srityse, taip pat sukaupta patirtimi aktyviai dalijasi pre-akseleratoriuje „Techhub“, akseleratoriuje „Startup Wise Guys“ bei su Verslios Lietuvos projekto „Sparnai“ eksporto lyderiais.

„Kai Gražvydas su savo plačiu rinkos matymu prisijungė į mūsų komandą, NFQ netrukome įsitikinti jo darbų įtaka mūsų verslui: tiek verslo vystymo procesams, tiek pardavimams, tiek strategijos formavimui. Jo pagalbos vertę pajutome ir pritraukiant kelis itin stambaus masto naujus kontraktus, kurie tiek mūsų pačių, tiek mūsų partnerių verslams žada pozityvius pokyčius. Be to, Gražvydas yra komandos žaidėjas, turintis gerą energijos užtaisą, tad netrunka įpūsti veiklumo ir jį supantiems kolegoms,“ – teigė „NFQ Technologies“ vadovas Paulius Insoda.

Prieš G.Kaminskui stojant už NFQ rinkodaros vairo ir priimant iššūkį suformuoti naują, platesnio spektro kompetencijas apimantį padalinį organizacijoje, NFQ kelerius metus atskiro rinkodaros skyriaus neturėjo. Verslo vystymo pokyčius lėmė spartesnė NFQ plėtra užsienio rinkose, pasikeitusi ir išsiplėtusi NFQ pardavimų komanda bei atitinkamai išaugęs skaitmeninės rinkodaros, į IT paslaugų pardavimus orientuotos komunikacijos kompetencijas turinčių talentų poreikis.

G.Kaminskas bus atsakingas už NFQ rinkodaros strategijos Lietuvos ir užsienio rinkoms kūrimą bei įgyvendinimą, įmonės įvaizdį, rinkodaros procesų priežiūrą ir atnaujinimą, rinkodaros ir komunikacijos skyrių veiklos organizavimą.

Šiuo metu NFQ kuria IT sprendimus e-komercijos, daugiakanalės prekybos, transporto ir logistikos, dalijimosi ekonomikos, kelionių bei finansų verslams, kurie orientuoti į skaitmenizaciją, o visapusiškas technologijų taikymas jiems – esminė varomoji jėga plėtrai.

NFQ klientais ir partneriais yra tokios kompanijos kaip „HomeToGo“ (didžiausia pasaulyje atostogų būsto paieškos sistema), „HansNatur“ (Vokietijos eko produktų e-komercijos lyderis), „Smarketer“ (Vokietijos, Belgijos, Nyderlandų rinkose veikianti skaitmeninė prekyvietė, sistemoje talpinanti virš 20 milijonų produktų), „Alaiko“ (Vokietijoje veikianti skaitmeninė logistikos ir sandėliavimo valdymo sistema), „Weezy“ (sparčiai augantis Didžiosios Britanijos itin greito maisto produktų pristatymo į namus startuolis).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius