Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

G.Glemžaitė – apie naują tinklalaidę su A.Kabašinskaite: veiklą tęsia tik dėl vieno

Tinklalaidės pastaraisiais metais tapo itin populiariu skaitmeninio turinio formatu, tad Lietuvoje jų poreikis – taip pat nemažas. Spalį naują projektą „Čia tik tarp mūsų“ pristatė aktorė Gelminė Glemžaitė ir skaitmeninio turinio kūrėja, komiko Manto Katlerio sužadėtinė Aistė Kabašinskaitė. Kalbėdama su portalu Žmonės.lt G.Glemžaitė tikina, kad nors su kai kuriais veiklos iššūkiais jau išmoko susidoroti ir sulaukia mylimųjų paramos, tinklalaidės kūrimas – ne šiaip sau pramoga.
Gelminė Glemžaitė ir Aistė Kabašinskaitė
Gelminė Glemžaitė ir Aistė Kabašinskaitė / Socialinių tinklų ir „Agata Gri Photography“ nuotr.

Pasaulyje itin išpopuliarėjusios tinklalaidės, šnekamojoje kalboje dar dažnai vadinamos podcastais, yra stipriai įsitvirtinusios ir Lietuvoje. Pasirinkimas – didžiulis, tačiau šalyje dominuoja vyrų kuriamas turinys – moterims aktualių projektų yra kur kas mažiau. Norėdamos atsverti šią nelygybę, Gelminė Glemžaitė ir Aistė Kabašinskaitė rudenį startavo su tinklalaide „Čia tik tarp mūsų“. Portalui Žmonės.lt aktorė sako, kad nors turinio nebūtina skirstyti į į vyrišką ir moterišką, jos labiau orientuojasi į savo lyties atstovių auditoriją.

„Kadangi pačios esam moterys, visų pirma kalbame apie tai, kas aktualu, svarbu ir įdomu mums pačioms, tad natūraliai šis turinys yra kiek tinkamesnis moterims. Kai kūrėme šį podcastą, norėjome, kad jis būtų atsvara vyriškam turiniui, kurio internete yra labai daug“, – dalijasi Gelminė Glemžaitė.

„Agata Gri Photography“ nuotr./Gelminė Glemžaitė ir Aistė Kabašinskaitė
„Agata Gri Photography“ nuotr./Gelminė Glemžaitė ir Aistė Kabašinskaitė

Tiesa, moterims skirto turinio būta ir anksčiau – dvejus metus gyvavo tinklalaidė „Dar tos čia“, kurią Gelminė ir Aistė kūrė kartu su nuomonės formuotoja Ieva Mackevičiene. Vis tik šią vasarą jos išleido paskutinį epizodą ir paskelbė, kad atėjo metas išsiskirti. G.Glemžaitė pasakoja, kad tokį sprendimą priėmė bendru susitarimu, kuris brendo jau kurį laiką.

„Jautėmės ganėtinai išsisėmusios tame podcaste, jo formate ir sudėtyje, kuri buvo. Jau ir po pirmojo sezono svarstėme, ar grįžti. Vis tik pradėjome antrą sezoną, bet epizodus filmavome jau gerokai rečiau – tik kas antrą savaitę. Tiesiog norėjosi kažkokių permainų, pokyčių, tad visos trys nusprendėme baigti šitą projektą. Tai ir padarėme“, – portalui Žmonės.lt sako aktorė.

Ieva Mackevičienė, Aistė Kabašinskaitė, Gelminė Glemžaitė
Ieva Mackevičienė, Aistė Kabašinskaitė, Gelminė Glemžaitė

Vis tik iš eterio G.Glemžaitė ir A.Kabašinskaitė visam laikui nedingo – spalį jos pristatė naują laidą. Pašnekovė pasakoja, kad ruošiantis tinklalaidei su Aiste teko padiskutuoti, tačiau dėl pokalbių tematikos jų požiūriai sutapo. Jos abi sutiko, kad nori paliesti ir ne itin daug nagrinėtas temas, o į kai kuriuos dalykus pažvelgti įdėmiau. Tinklalaidėje jos nevengia ir asmeniškumų.

„Nebijome asmeniškų ir skaudesnių temų, atvirai dalijamės apie psichologines problemas ir iššūkius santykiuose, profesinėje srityje. Aišku, tai yra pramoginis turinys, tad bandome išlaikyti balansą – įtraukti ir lengvesnių temų, kad būtų galima atsipalaiduoti, pasijuokti“, – priduria ji.

Gelminė ir Aistė tinklalaidę kuria vedamos misijos – jos siekia, kad kitos moterys suprastų esančios ne vienos, o jų problemos - pažįstamos ir kitiems.

„Labiausiai norime, kad moterys nesijaustų išskirtinės blogąja prasme. Viešumoje visada vaidini, kad santykiai geri ir viskas yra labai gražu. Galvoju, kad žmonės, girdėdami tik tokias sėkmės istorijas ir kaip kitiems puikiai sekasi, gali jaustis vieniši su savo problemomis, nesvarbu, jos būtų didelės ar mažos. Man specialiai norisi nusiimti kaukes, būti pažeidžiama ir parodyti, kad mes visi turime labai panašių bėdų“, – pasakodama portalui Žmonės.lt šypteli aktorė.

Jau antrą mėnesį kuriama tinklalaidė „Čia tik tarp mūsų“ po truputį įsibėgėja, tačiau po pirmojo epizodo Gelminė ir Aistė teigė gavusios „šalto dušo“. Aktorė įsitikinusi – rengiant viešai prieinamą turinį ir skiriant jį didelei auditorijai, visada atsiranda tų, kuriems jis nepatinka. Anot jos, žmonės taip pat nemėgsta pokyčių, tad visada atsiranda norinčių, kad viskas būtų taip, kaip anksčiau.

Socialinių tinklų nuotr./Gelminė Glemžaitė ir Aistė Kabašinskaitė
Socialinių tinklų nuotr./Gelminė Glemžaitė ir Aistė Kabašinskaitė

„YouTube“ komentarai nėra patys draugiškiausi. Jeigu tik juos skaitytume, tikriausiai nieko jau ir nebedarytume. Sakyčiau, kad tai yra vieta, kur žmonės negatyvias emocijas išreiškia dažniau nei pozityvias“, – svarsto G.Glemžaitė.

Ji tvirtina – geriausias būdas atsiriboti nuo piktų komentarų yra paprasčiausiai jų neskaityti, tačiau visai ignoruoti nepavyksta: neretai žiūrovai išsako ir konstruktyvios kritikos, į kurią reikia atsižvelgti.

„Turinys yra kuriamas žmonėms, o ne mums pačioms, tad komentarus tenka paskaityti. Svarbiausia, kad jų išvis yra – tai reiškia, kad mus žiūri. Gal iš tikrųjų žmonės nori padėti, kad jiems būtų įdomiau ir smagiau“, – sako G.Glemžaitė.

Socialinių tinklų nuotr./Gelminė Glemžaitė ir Aistė Kabašinskaitė
Socialinių tinklų nuotr./Gelminė Glemžaitė ir Aistė Kabašinskaitė

Ji priduria, kad laikui bėgant į neigiamus komentarus nebereaguoja taip skaudžiai, o ypač tais atvejais, kai žiūrovai tiesiog nori išsilieti arba jiems paprasčiausiai nepatinki.

„Seniau dar norėdavau apsiginti, atsikirsti ar pasiaiškinti, kad nėra taip, kaip kas nors galvoja, tačiau išmokau, kad beprasmiška stengtis kažką įrodyti. Neverta bandyti pakeisti žmogaus nuomonės ir įsivelti į komentarų karus, nes tai atima labai daug energijos ir prie gero nepriveda. Juk gal žmogus iš tikrųjų manęs nemėgsta ir turi teisę tai pasakyti“, – Žmonės.lt sako pašnekovė.

Akivaizdu, kad apnuoginti sielą – nelengvas ir savo kainą turintis sprendimas. Kas motyvuoja tūkstantinei auditorijai atvirai papasakoti apie asmenines problemas? Gelminė tikina – asmeniškai jos sulaukia daug gražių žinučių ir padėkų už turinį, padėjusį susidoroti su vienušumu, tad norisi šią veiklą tęsti.

„Dėl jų vis dar darome šį projektą“, – sako ji.

Kiekvieno epizodo metu Gelminė ir Aistė ne tik šneka tarpusavyje, bet ir bendrauja su laidos svečiais. Jų tikslas – pakalbinti kuo daugiau įdomių ir nebūtinai plačiai auditorijai žinomų moterų. To siekiant noro neužtenka – tinklalaidės kūrimas reikalauja ir nemažai pasiruošimo bei investicijų.

„Nevyniosiu žodžių į vatą – tai yra dar vienas darbas. Pačios esam laidos prodiuserės, tad ši veikla atima jėgų, energijos ir sukelia streso. Tuo labiau, atsiveriame žmonėms ir ganėtinai atvirai dalijamės savo gyvenimo detalėmis, o pažeidžiamumas labai daug kainuoja. Taigi, tai nėra tik laisvalaikio pramogėlė“, – iššūkius vardija Gelminė.

Vis dėlto moterys turi stiprų užnugarį: sužadėtinius, tinklalaidės „Vėl tie patys“ kūrėjus aktorių Mantą Stonkų ir komiką Mantą Katlerį. Su laidų vedėju Rolandu Mackevičiumi jau ketvirtą sezoną laidos sezoną pradėję vyrai jas ne tik paremia, bet ir pasidalija patirtimi.

„Agata Gri Photography“ nuotr./Gelminė Glemžaitė ir Aistė Kabašinskaitė
„Agata Gri Photography“ nuotr./Gelminė Glemžaitė ir Aistė Kabašinskaitė

„Tikrai svarbus ir jų palaikymas, ir patarimai. Į juos atsižvelgiam – manau, kad šitoje srityje ji yra geriausi mokytojai ir gali daugiausiai patarti. Visada klausiame jų nuomonės, tačiau galutinius sprendimus priimame pačios“, – dalijasi G.Glemžaitė.

Ji priduria besidžiaugianti pasirinktu tinklalaidės formatu ir pašnekovais, tačiau neatmeta, kad kada nors gali būti ir pokyčių.

„Po truputį įsivažiuojam, kol kas esame patenkintos. Žiūrėsim, kas bus ateityje“, – užbaigdama pokalbį su Žmonės.lt sako aktorė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius