-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Žinomi virtuvės entuziastai ragina švęsti gegužės 6 dieną: puiki proga atsikratyti suvaržymų

Gegužės 6-ąją minima tarptautinė diena be dietos, kuria raginama atkreipti dėmesį į alinančių dietų žalą organizmui, nesveiką liekno kūno kultą ir jų įtakoje plačiai paplitusius valgymo sutrikimus.
Specialiai šventei Linos Žilevičės sukurtas patiekalas
Specialiai šventei Linos Žilevičės sukurtas patiekalas / Partnerio nuotr.

Šia proga vokiškos buitinės technikos lyderis NEFF drauge su prekės ženklo ambasadoriumi Vytaru Radzevičiumi, gastronominių susitikimų vietos „ToLi nuo klasikos“ įkūrėja Lina Žileviče ir vynų bei restoranų žinove Urte Mikelevičiūte rengia tikrą šventę daugybei Lietuvos virtuvės entuziastų. Kulinarinės idėjos, sveiki produktai ir kruopščiai paruošti pusgaminiai šventės išvakarėse pasiekė skanaus maisto kultūros puoselėtojus, tinklaraštininkus ir interjero specialistus. Dėžės su vakarienės „paruoštukais” jiems iškeliavo tiesiai iš Linos Žilevičės rankų – su receptu, gerais linkėjimais ir raginimu @neff_baltics instagram paskyroje stebėti kulinarinę improvizaciją šiandien, gegužės 6 dieną, 17 valandą. Vakarienės meniu kūrė Lina Žilevičė, kuri video transliacijos metu iš savosios NEFF virtuvės gyvai pademonstruos, kaip pasigaminti pagrindinį patiekalą – anties krūtinėlę su burokėlių ir anakardžių piure, gardintą rožių aliejumi.

Partnerio nuotr./NEFF ambasadorius Vytaras Radzevičius
Partnerio nuotr./NEFF ambasadorius Vytaras Radzevičius

Lina, Urtė ir Vytaras vienu balsu visiems primena, kaip svarbu mylėti savo kūną, todėl griežtus maisto raciono suvaržymus siūlo keisti į nuostabią įvairovę, saiką ir sveiką mitybos balansą.

Partnerio nuotr./Urtė Mikelevičiūtė
Partnerio nuotr./Urtė Mikelevičiūtė

„Anksčiau nežinojau, kad tokia tarptautinė diena egzistuoja. Nežiūrint to, manau, kad aš ją švenčiu kiekvieną gyvenimo dieną!” – ruošdamasis šventei kalbėjo Vytaras, žinomas keliautojas ir gastronominių patirčių rinkėjas.

Partnerio nuotr./Lina Žilevičė
Partnerio nuotr./Lina Žilevičė

,,NEFF Lietuvoje žino ir spėjo įvertinti ne tik dėl tvaraus dizaino ir technologinių pranašumų, leidžiančių efektyviai leisti laiką savo virtuvėse. Žmonės buriasi aplink NEFF dėl aistros įdomiam gyvenimui, meilės gardžiam maistui ir dėmesio nuoširdžiam bendravimui. Būtent todėl net ir karantino suvaržymų sąlygomis įgyvendinome siekį pasidalinti žinomų kūrėjų įkvėpimu ir gardžiausiais virtuvės kvapais” – mintimis dalinosi Jovita Liutvinaitė, NEFF marketingo vadovė Baltijos šalims.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius