„Omnitel“ antradienį išplatino pranešimą apie TNS vasario mėnesį atliktą apklausą, kuri atskleidė, kad „Ežio“ klientai mobiliojo ryšio paslaugoms išleidžia mažiausiai pinigų.
Tačiau „Tele2“ pastebi, kad tyrimas neatspindi, kurio tiekėjo paslaugos yra pigiausios, mat neatsižvelgiama į tai, ką klientai gauna už išleistus pinigus.
Naujausiais Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, „Pildyk“ vartotojai per mėnesį vidutiniškai prakalba 125,6 min. Tai yra beveik dvigubai daugiau nei „Labas“ vartotojai (65,9 min.) ir trigubai daugiau nei „Ežio“ vartotojai (41,1 min.).
TNS nuomonių tyrimas atskleidė, kad vidutinės tyrimo dalyvių mėnesinės ryšio išlaidos taip reikšmingai nesiskiria. „Ežio“ paslaugos vartotojai nurodė, kad per mėnesį vidutiniškai telekomunikacijų paslaugoms išleidžia 11,99 Lt, „Labas“ – 12,96 Lt, „Pildyk“ – 16,27 Lt.
„Nesunku suskaičiuoti, kad „Pildyk“ vartotojai vidutiniškai už minutę moka mažiau. Dar daugiau – „Pildyk“ vartotojų pokalbių trukmė nuolat auga: vos per dvejus metus vieno vartotojo prakalbamų minučių skaičius išaugo penktadaliu“, – rašoma „Tele2“ pranešime spaudai.
Vidutiniškai per mėnesį prakalbamų minučių skaičius svyruoja priklausomai nuo sezono. Ši tendencija yra bendra visiems operatoriams ir įtakos kainų skirtumui nedaro.