Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Gaujų šulų silpnybė – brangios mašinos

Koto automobilis
15min.lt skaitytojo nuotr. / Koto automobilis
Šaltinis: 15min
0
A A

Lietuvos kriminalinio pasaulio veikėjus vienija ne tik nusikaltimai, bet ir aistra prabangiems automobiliams. Iš nelegalios veiklos turtus susikrovę organizuotų gaujų šulai neabejingi naujoms, brangioms ir net šarvuotoms mašinoms, rašo „Lietuvos žinios“.

Kriminalistų nestebina, kad dažniausiai niekur oficialiai nedirbantys kriminalinio pasaulio veikėjai važinėja ne vieną šimtą tūkstančių litų kainuojančiomis mašinomis. Jas, įtariama, banditai įsigyja iš nelegalaus verslo. Tiesa, ne visi gaujų lyderiai puikuojasi važinėdami ištaigingomis mašinomis – konspiracijos sumetimais važinėjama ir pigiomis „geldomis“.

Šių metų pradžioje Kaune policijos pareigūnai sulaikė praeityje žinomos „daškinių“ grupuotės narį Rolandą Dromantą, pravarde Ilgas. Šis šešėlinio pasaulio atstovas kurį laiką važinėdavo tik šarvuotais automobiliais – iš pradžių „Mercedes-Benz“, vėliau BMW limuzinu. Taip jis elgėsi bijodamas galimų kitų gaujų narių išpuolių.

Kitas žinomas nusikalstamo pasaulio veikėjas „agurkinių“ lyderis Saulius Velečka taip pat kėlė didelius reikalavimus automobilio saugumui. Į nusikaltėlį ne kartą buvo kėsintasi, todėl jis Kaune irgi važinėjo tik prabangiu šarvuotu automobiliu BMW. Kulkoms atsparūs automobiliai turėjo gerokai patuštinti nusikalstamo pasaulio veikėjų kišenes, pavyzdžiui, naujas 7 klasės šarvuotas BMW Lietuvoje kainuoja per milijoną litų.

Anksčiau su Vilijampolės nusikalstama grupuote, vėliau su „agurkiniais“ sietos „alfuko“ gaujos lyderiai Alfonsas Želvys (Alfukas) ir Arūnas Karčiauskas (Gruinius) taip pat dievino išskirtinius automobilius. Jiedu vairuodavo ištaigingus „Mercedes-Benz“ ir BMW automobilius, kurių kiekvieno vertė – beveik penktadalis milijono litų.

Nuo vienintelės snaiperio kulkos kritęs „daškinių“ gaujos lyderis Remigijus Daškevičius-Daškė taip pat buvo neabejingas brangioms „karietoms“. Iš kontrabandos pralobęs kaunietis paskutiniais savo gyvenimo metais važinėjo prabangiu automobiliu „Mercedes-Benz“, kurio valstybinius registracijos numerius puošė trijų vienetų kombinacija.

Su Vilniaus brigada sieti kriminalinio pasaulio veikėjai taip pat turėjo silpnybę brangiems automobiliams. Sostinės kriminalistai iki šiol prisimena ir vieną iš Vilniuje aktyviai veikusios „sportininkų“ nusikalstamos grupuotės vadeivų Viktorą Malachovą (Malach), kuris vienu metu važinėjo bene brangiausia mašina Vilniuje.

Kadaise buvęs žurnalisto Vito Lingio žmogžudystės organizatoriaus Boriso Dekanidzės bendražygis Igoris Tiomkinas (Timocha), atlikęs bausmę kalėjime, į laisvę grįžo ne tuščiomis kišenėmis. Policijos duomenimis, tai, kad Timocha neskursta, įrodo ir jo automobiliai. Prieš pusantrų metų operatyvininkai užfiksavo, kad Timocha važinėja nepigiai kainuojančiu „Mercedes-Benz“ ir visureigiu „Toyota“, registruotais Latvijoje.

Kaip rašo „Lietuvos žinios“, su Vilniaus brigada siejamas Zbignevas Mackevičius (Kotas) prieš metus važinėjo ne pačiu naujausiu, tačiau ir ne pigiausiu jaguaru. Tiesa, praėjusią vasarą Kotas, apimtas isterijos priepuolio, pro savo pirmo būsto langą pradėjo mėtyti viską, kas pakliuvo po ranka. Z.Mackevičiui nerūpėjo, kad daugelis daiktų krinta ant jo paties automobilio. Mėtomi daiktai subjaurojo mašiną: išdaužė langus, aplamdė dureles, variklio antvožą. 

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min