TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Parduotuvėje „Maxima“ Kaune sutrikus vėdinimo sistemai teko išmesti keliasdešimt kilogramų sugedusio maisto

Ant šaldytuvų vitrinų uždėtos apsauginės užuolaidos neleidžia prasiskverbti šiltesniam prekybos salės orui
Bendrovės „Maxima LT“ nuotr. / Ant šaldytuvų vitrinų uždėtos apsauginės užuolaidos neleidžia prasiskverbti šiltesniam prekybos salės orui
Šaltinis: 15min
0
A A

Jau beveik savaitę tvyrantis karštis išvedė iš rikiuotės Kaune, prekybos centre „Molas“, esančios parduotuvės „Maxima“ vėdinimo sistemą. Dėl to prekybos salėje oro temperatūra buvo aukštesnė nei leistina – 27 laipsniai šilumos. Tai paveikė parduotuvėje stovinčius šaldytuvus: dalis juose esančių produktų sugedo.

Į parduotuvę atvykę Kauno miesto valstybinės maisto ir veterinarijos inspektoriai rekomendavo iš apyvartos išimti keliasdešimt kilogramų šaldytuvuose buvusių produktų – mišrainių, sūrelių, tortų ir vištienos, nes jie buvo nebetinkami vartoti. Daugiausia inspektoriai rado netinkamų vartoti mišrainių – 60 kg, taip pat iš apyvartos išimta 3,9 kg sūrelių „Nykštukas“, 17 kg tortų bei 15 kg atvėsintos vištienos.

„Karščiai mus, kaip ir visus, užklupo netikėtai. Be to, būtent tokiu metu sugedo parduotuvės vėdinimo sistema, konkrečiai – kompresorius. Prekybos salėje pakilo oro temperatūra ir tai paveikė šaldytuvus – juose automatiškai taip pat temperatūra buvo keliais laipsniais aukštesnė nei leistina“, – 15min.lt sakė „Maxima LT“ atstovė spaudai Renata Saulytė.

Kaip nustatė vieno nuolatinio parduotuvės lankytojo skundą gavę ir į „Maximą“ atvykę Kauno miesto valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos inspektoriai, tuo metu parduotuvės prekybos salėje oro temperatūra siekė 27 laipsnius šilumos, t.y. net keliais laipsniais daugiau nei leistina. Tai išvedė iš rikiuotės ir šaldytuvus – juose taip pat pakilo temperatūra.

„Maxima LT“ nuotr./Kol bus sutvarkyta vėdinimo sistema, parduotuvės prekybos salę vėsina papildomi kondicionieriai
„Maxima LT“ nuotr./Kol bus sutvarkyta vėdinimo sistema, prekybos salę vėsina papildomi kondicionieriai

Išplatino rekomendacijas visoms parduotuvėms

R.Saulytės teigimu, vos sužinojus apie iškilusią problema, į parduotuvę Kaune atsiųsti specialistai. „Kompresorius nepataisomas per vieną dieną. Todėl teko griebtis kitokių būdų, kaip atvėsinti patalpas. Atvežėme papildomų kondicionierių. Kai kuriuos skyrius atskyrėme specialiomis užuolaidomis, sureguliuotos lemtos, apšviečiančios šaldytuvus – daroma viskas, kad laikinai, kol bus pataisyta vėdinimo sistema, patalpose būtų palaikoma leistina oro temperatūra“, – teigė „Maxima LT“ atstovė.

Nors daugiau panašių problemų nekilo nė vienoje parduotuvių tinklo „Maxima“ parduotuvėje, visų jų darbuotojams buvo išplatintos rekomendacijos, kaip elgtis per karščius.

„Jose numatyta, kad per karščius į prekybos salę reikėtų įnešti kuo mažiau maisto produktų. Didžiąją dalį jų laikyti sandėliuose esančiuose šaldytuvuose ir šaldikliuose. Skyrius būtina apdengti apsauginėmis užuolaidomis, neužkrauti šaldytuvų vėdinimo grotelių, sveriamų produktų skyrius, kuriuose šaldytuvai yra su atviromis vitrinomis, uždengti maistine plėvele, taip pat sureguliuoti vitrinų apšvietimą. Darbuotojai privalo 3 kartus per dieną matuoti temperatūrą šaldytuvuose, sekti temperatūros pokyčius ir prekybos salėje“, – sakė R.Saulytė.

Pažeidimus pašalino operatyviai ir tinkamai

Pasak Kauno miesto valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos Maisto skyriaus vedėjo Petro Tarvydo, šiuo metu situacija „Mole“ esančioje „Maximoje“ stebima.

„Vakar (ketvirtadienį – aut. past.) į parduotuvę buvo nuvykę mūsų inspektoriai, ryte vyko pasitarimas su parduotuvės atstovais. Šiuo metu temperatūra tiek prekybos salėje, tiek šaldytuvuose tinkama. Tačiau situaciją ir toliau seksime. Inspektoriai į „Maximą“ važiuos ir šiandien (penktadienį – aut. past.) vakare“, – sakė P.Tarvydas.

Veterinarijos inspektoriaus teigimu, tarnybos darbuotojai per karščius kasdien lankosi įvairiose miesto parduotuvėse. Tačiau, išskyrus „Mole“ esančią „Maximą“, niekur nerado pažeidimų.

„Buvome gavę skundą dėl kitos, V.Krėvės prospekte esančios, „Maximos“. Tačiau nuvykę ten pažeidimų neradome“, – tvirtino P.Tarvydas.

Maisto skyriaus vedėjo teigimu,  „Maximoje“ kilę nesklandumai buvo išspręsti tinkamai. O tai, jog atsižvelgus į šį įvykį imtasi prevencijos ir kitose parduotuvėse, ypač sveikintina.

Anot R.Saulytės, minėtas įvykis – nemalonus, tačiau daroma viskas, kad panašūs atvejai nepasikartotų nei šioje, nei kitose tinklo parduotuvėse.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min