Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2021 spalio 18d. 20:21

Kauniečiai pasidarė remontą, o dabar kenčia pelėsį ir balas – supiltos sienos

Pas kaimyną trūkus vamzdžiui, aplietas vonios kambarys
Skaitytojos Ievos nuotr. / Pas kaimyną trūkus vamzdžiui, aplietas vonios kambarys
Viename iš Kauno Kęstučio gatvės daugiabučių gyvenanti šeima prieš keletą metų pasidarė buto remontą, o dabar jau mėnesį bando ieškoti kaltų dėl kanalizacijos avarijos. Pas kaimynus trūkus nuotekų vamzdžiui, buvo supiltos jų vonios lubos, sienos, ėmė plisti pelėsis. Būsto administratorius tikina, kad vamzdis trūko kaimynų bute, tad jį turi tvarkyti patys gyventojai. Meistrai į vidų nepatenka.

„Kauno gyvenamajame name trūko kanalizacijos stovas (mažiausiai prieš mėnesį) ir jokios pagalbos nesulaukiame. Kreiptasi ne vieną kartą į daugiabučio administratorių „Mano Būstas“, ne vienas el. laiškas jiems siųstas. Visuomet tas pats atsakymas – kažkada apžiūrėsime. Buvo atėjęs santechnikas-fotografas, pavaikščiojo su kamera ir namo išėjo.

Įsivaizduojate, kaip atrodo tualetas po mėnesį trukusio vandens tekėjimo? Grindys nuolat šlapios, tikėtina, „iškilnos“ plyteles, sienos apaugo pelėsiu, susibangavo, visos tualeto sienos šlapios. Remontas eina, liaudiškai tariant, „šaibom“, reiks jį daryti iš naujo.

O kas, įdomu, žada padengti nuostolius? Maži vaikai namie kvėpuoja tą pelėsį, o mes nieko negalime padaryti. Nereagavimas į situaciją sukelia labai daug nepatogumų“, – problemą išdėstė į 15min redakciją besikreipusi kaunietė Ieva.

Avarijos pasekmes, kiek jai žinoma, kenčia tik vienos laiptinės gyventojai – apie 10 butų. Būsto administratoriui apie situaciją pranešta spalio 4 dieną.

Iki tol bandyta spręsti problemą savarankiškai, nemanyta, kad avarija – tokia rimta.

„Avarinė tarnyba atsakiusi yra mums, kad čia – ne avarija. Konsultantai pažada kažką aiškintis ir dingsta, o kanalizacijos vanduo toliau teka sienomis. Po mumis yra negyvenamas butas, vienas Dievas žino, kas jame darosi“, – spėliojo kaunietė.

Vamzdis, anot jos, trūko bute virš jų – ten gyvena nuomininkas, buto savininkas apie avariją yra informuotas.

Jei problema nebus greitu metu sprendžiama, gyvenantieji žemiau taip pat gali pajusti įvykio pasekmes – kils dar daugiau nuostolių.

15min žurnalistė kreipėsi į „Mano būstą“.

Klausta, kodėl tiek laiko nestabdoma avarija ir kas tokiu atveju turės atlyginti patirtus nuostolius.

Kaip paaiškino „Mano būsto“ komunikacijos grupės vadovas Paulius Ugianskis, gedimas fiksuotas privačiame bute, kurio šeimininkas – užsienyje.

Svarbiausia, kad vanduo šiuo metu jau nebelaša.

„Tik gavę klientės pranešimą dėl bute šlampančių sienų, nedelsiant išsiaiškinome, kad jos kaimyno bute trūko vamzdis. Apie tai informavome minėtą kaimyną, kuris savarankiškai izoliavo trūkusį vamzdį. Nors avarija buvo lokalizuota ir vandens tekėjimas sustabdytas, įspėjome buto savininką, kad jo atlikti remonto darbai tėra laikinas sprendimas ir paaiškinome, kad būtina atlikti pilną susidėvėjusio vamzdyno remontą, idant gedimas nepasikartotų ir kaimynai nepatirtų dar didesnės žalos.

Gyventojas tam neprieštaravo ir meistrus į savo butą pažadėjo įsileisti iškart, kai tik grįš iš užsienio (tikėtina, šią savaitę – aut. past.). Taigi darbus atliksime nedelsiant, vos tik buto šeimininkas suteiks meistrams galimybę patekti į patalpas. Apie tai informavome ir žemiau esančio buto savininkę“, – patikino P.Ugianskis.

Ieva 15min informavo, kad po žiniasklaidos įsikišimo išties sulaukė „Mano būsto“ atstovų žinios apie situaciją – pagaliau sureaguota į pagalbos šauksmą, paaiškinta problemos sprendimo eiga.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Interviu

SEB verslo augimo programa

01:37:23

Video

01:27:07
01:32
01:48

15min metų knygų rinkimai

Esports namai

URBAN˙/

Grožio programa 360°

Sveikata

Tik prenumeratoriams
Parašykite atsiliepimą apie 15min