Tiltelio restauracija planuota baigti birželį, tačiau pasak Klaipėdos mero Rimanto Taraškevičiaus, šis paveldo objektas klaipėdiečius vėl turėtų džiuginti gegužės viduryje.
Praėjusią savaitę meras apžiūrėjo restauruojamą tiltelį, buvo susitikęs su darbus vykdančios bendrovės „Viadukas“ atstovais. „Noriu pasidžiaugti, kad tiltelis, ko gero, visu mėnesiu anksčiau atsiras savo vietoje. Gegužės pradžioje jis turėtų būti pargabentas ir tas nepatogumas, kurį tenka patirti pasiekiant Senąją perkėlą, mėnesiu turėtų būti sutrumpintas. Tai gera naujiena“, – sakė meras.
Pasak jo, antrą šimtmetį skaičiuojantį tiltelį restauravusi bendrovė atliko sudėtingą darbą, šiuo metu istorinį reliktą liko nudažyti, dar šį bei tą aptvarkyti.
Atgabenus tiltelį į jo vietą ties Pilies jachtų uostu, dar savaitę ar dvi truks montavimo darbai, tad miestiečiams jis tarnaus nuo mėnesio vidurio ir Kruizinį laivų terminalą pasiekti bus vėl paprasta ir patogu, nereikės apsukti rato per Klaipėdos laivų remonto teritoriją.
Nori mechanizuoti
Istorinio, 1889 metais įrengto tiltelio rekonstrukcija atsiėjo apie 800 tūkst. litų. Manoma, kad šis pasukamasis tiltelis yra vienintelis toks likęs Europoje.
Penktadienį tiltelį turėjo apžiūrėti Kultūros paveldo departamento sudaryta komisija. Ji ketino apsvartyti galimybę tiltelį sukioti ne tik rankiniu būdu, bet ir mechanizuoti.
„Savaitės bėgyje turėtų būti verdiktas. Tikiuosi, sprendimas bus teigiamas, nes mechanizavimas nei tiltelio konstrukcijai, nei išvaizdai nepakeks. Mechanizmą galima įmontuoti labai gražiai ir šiuos darbus bus galima atlikti jį pastačius į vietą, jokio specialaus pasirengimo elektrifikavimui nereikia“, – aiškino R.Taraškevičius.
Pasak mero, šiaias laikais sukioti tiltelį vien rankomis būtų tas pats, kaip sumanyti iki mėnulio keliauti dviračiu. Miesto vadovo įsitikinimu, mechanizavimas itin pagelbėtų švenčių metu, kai ties tilteliu ir taip susidaro spūstys, o dar reikia praleisti į Pilies jachtų uostą plaukiančius laivus. Mechanizavus šis procesas būtų kur kas spartesnis.