Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2021 03 16

Perkėla dirba, keleivių nėra

AB „Smiltynės perkėla“ karantino metu uždariusi Senąją perkėlą planavo ją atidaryti balandį. Tačiau pajutusi visuomenės spaudimą atidarė prieš gerą savaitę, bet kol kas keleivių tik vienas kitas, o bendrovė dėl to patirs nemenkų nuostolių. Pasak „Smiltynės perkėlos“ generalinio direktoriaus Mindaugo Čiako, palyginti su penkiolika gruodžio dienų pernai, kai buvo parduota 1 550 bilietų, šiuo metu skaičiai tik truputį didesni.
Darbą pradėjusioje Senojoje perkėloje kol kas keleivių dar labai nedaug
Darbą pradėjusioje Senojoje perkėloje kol kas keleivių dar labai nedaug / Vitos Jurevičienės nuotr.

Darbo dieną bilietų parduodama 160–180. Savaitgaliais situacija geresnė.

Užpraėjusį šeštadienį sulaukta 1 500 keleivių, o sekmadienį, kai lijo, jų buvo tik apie 800. Praėjusį penktadienį Senoji perkėla buvo beveik tuščia, iki pietų buvo parduota tik 40 bilietų. Situacijos pagerėjimo tikimasi, kai bus atidarytas Lietuvos jūrų muziejus.

Naujojoje perkėloje šiuo metu per parą perkeliama vidutiniškai apie 1 000 automobilių, nes Nidoje šiuo metu vyksta statybos, tad į kitą pusę keliama nemažai technikos. Šeštadienį, sekmadienį jų sumažėja iki maždaug 500. Pasak M.Čiako, normaliomis sąlygomis tokiu metu per parą vidutiniškai buvo perkeliama po 1 500 automobilių. Pasak jo, jeigu ne statybos, situacija būtų kritinė.

„Smiltynės perkėlos“ vadovo manymu, kol nebus leidžiama judėti tarp savivaldybių, tol situacija negerės. Kol kas keliasi tik vietiniai gyventojai, kurių irgi sumažėjo, nes daugelis dirba iš namų. Klaipėdiečiai, dirbantys Nidoje, irgi nevažiuoja.

„Smiltynės perkėla“ – valstybės įmonė, todėl nepriklauso toms įmonėms, kurioms Vyriausybė skiria paramą dėl nuostolių pandemijos metu.

„Gerai, kad sausį, vasarį buvome uždarę Senąją perkėlą, sutaupėme apie 100 000 eurų lėšų. Kovą patirsime nuostolių. Labai norėtųsi, kad jie neviršytų 30 tūkst. eurų. Pernai Senąją perkėlą uždarėme kovo 11 d., o atidarėme tik birželį. Todėl labai gerai suvaldėme visas sąnaudas, metus baigėme su pliusu, tik 10 proc. neįvykdėme pelno plano. Pinigų atžvilgiu planą įvykdėme, jo neįvykdėme tik pagal automobilių skaičių, nes pasikeitė srautai: perkėlėme daugiau automobilių ir mažiau keleivių“, – sakė „Smiltynės perkėlos“ vadovas.

Pasak jo, kaip bus šiemet, labai sunku kalbėti. Jeigu balandį jau bus galima judėti tarp savivaldybių, tikimasi, kad situacija pagerės. Pernai sausis „Smiltynės perkėlai“ buvo labai geras, nes buvo labai daug stintautojų. Tad uždarant Senąją perkėlą kovą planas jau buvo viršijamas.

„Pernai uždarydami perkėlą drąsiai jautėmės, nes turėjome didelį pliusą. Šiemet priešingai – turime didelį minusą. Šiemet norinčiųjų stintauti, vykti į Nidą buvo, bet jie negalėjo to padaryti dėl judėjimo tarp savivaldybių ribojimo. Mums vis skambindavo žmonės ir iš Kelmės, ir iš Šilutės, skambučiai netildavo, ypač savaitgaliais. Mat pernai ledo nebuvo, o šiemet – buvo“, – pasakojo „Smiltynės perkėlos“ vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius