TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Uosto dugno valytojams - šimtatūkstantinė bauda

Klaipėdos uostas
Egidijaus Jankausko/15min nuotr. / Uosto dugne yra laivybai trukdančių sąnašų ir akmenų, kuriuos būtina iškelti. Anot E.Gevtvilo, šiuo metu darbai vykdomi nepakankamai sparčiai.
Šaltinis: Laikraštis „15 minučių“
0
A A

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto vadovybė, nusivylusi dugno valymo apimtimis nusamdė dar vieną bendrovę šiems darbams atlikti. Iki šiol darbus vykdžiusiai bendrovei „Hidrotechnika“ skirta šimtatūkstantinė bauda.

„Pagrindinis uždavinys ir toliau yra uosto funkcionalumo užtikrinimas, valymo darbai, akmenų kėlimas. Sunkiai, traškant išjudinome mechanizmą“, – sakė uosto vadovas Eugenijus Gentvilas. Anot jo, bendrovė „Hidrotechnika“ dar spalio 1 dieną buvo įpareigota pradėti dugno valymo darbus, tačiau darbai pradėti spalio 13 dieną. Kaip numato sutartis, uostas bendrovei už vėlavimą skyrė 435 tūkst. Lt. baudą.

„Hidrotechnika“ uosto vadovybei atsiuntė raštą, kad sutarties nepažeidė. Bendrovė išsinuomojo žemsiurbę iš Danijos, jos kapitonas patvirtino, kad laivas atvyko rugsėjo 30 dieną, tačiau spalio 1-ąją sugedo ir iki spalio 13 dienos buvo remontuojama smėlio siurbimo pompa.

„15min“ nuotr. /Dėl uosto šiom dienom verda karštos diskusijos.
„15min“ nuotr. /Uostas

Anot E.Gentvilo, tikrai galėjo būti, kad bendrovei padirbus vos pusvalandį, pasitaikė gedimas ir baudos taikyti nederėtų. Tačiau uosto atstovai mano, kad darbai net nebuvo pradėti.

„Mūsų specialistai spalio 1-os vakare, dalyvaujant „Hidrotechnikos“ projektų vadovui, atvyko apžiūrėti žemsiurbės, jos triumas buvo tuščias, o kad kas nors pradėjo valymo darbus, nepastebėta. Triumas buvo sausas, vadinasi, žemsiurbė net vandens nesiurbė. Mūsų tikslas nėra nubausti, bet jei įsipareigojai, nesvarbu, kad sutartis pasirašyta 2007 metų gegužę, jei jos nevykdai, yra sankcijos. Jei kažkas kaltina, kad žlugdome bendrovę, noriu pasakyti, kad visada apmokame už paslaugas per 15-20 dienų, nors sutartyje nurodytas 90 dienų terminas“, – aiškino uosto direktorius.

Anot jo, ir šiuo metu darbai vykdomi nepakankamai sparčiai. Šeštadienį į uostą atplaukė dar viena, kitos konkursą laimėjusios kompanijos iš Vokietijos žemsiurbė. Ji yra 4-5 didesnės talpos nei pirmoji, tad tikimasi, kad darbai paspartės.

„Lapkričio 3-6 dienomis atplaukia Kinijos kompanijos laivas, kuris plukdys trąšas. Tikiuosi, kad iki tol skausmingiausius, pavojingiausius ruožus sugebėsime apvalyti“, – vylėsi direktorius. Dar viena kompanija pasamdyta kelti iš dugno akmenis, kurie trukdo įplaukti, o ypač išplaukti dideliems laivams.

Didėjo krovos apimtys

Uosto direktorius rinkodarai Artūras Drungilas džiaugėsi, kad šis spalis buvo itin geras kalbant apie krovos apimtis. Šį mėnesį lyginant su pernai spaliu perkrauta 14 proc. daugiau naftos. Kaip ir prognozuota, šiemet bendra krova bus 10 proc. mažesnė nei pernai.

Šiemet uostas jau surinko 98 mln. Lt rinkliavų. Tai 6,6 mln. mažiau nei pernai tuo pačiu metu, tačiau 7,2 mln. Lt daugiau nei planuota gauti iki lapkričio.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Dakaras 2018

Parašykite atsiliepimą apie 15min