Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pagalbos centrą aplankęs vidaus reikalų ministras išgirdo apie esmines 112 tarnybos bėdas

Bendrajame pagalbos centre lankėsi vidaus reikalų ministras Eimutis Misiūnas. Tūkstančių skambučių sulaukiančios tarnybos kolektyvas nepraleido progos naujajam VRM vadovui pasiskųsti: trūksta ir darbuotojų, ir jų mokymų.
Ministro E.Misiūno (stovi už operatorės) vizitas BPC
Ministro E.Misiūno (stovi už operatorės) vizitas BPC / PAGD nuotr.

Sausio 5 d. Bendrajame pagalbos centre (BPC) lankėsi ir jo veikla domėjosi naujasis vidaus reikalų ministras Eimutis Misiūnas ir keli jo komandos nariai: viceministras Česlovas Mulma bei ministro patarėjai Alvydas Šakočius ir Karolis Vaitkevičius. Susitikime dalyvavo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento direktoriaus pavaduotojas, laikinai atliekantis direktoriaus funkcijas, Jūris Targonskas, BPC viršininkas Audrius Čiuplys, viršininko pavaduotojas Tadas Maroščikas ir Informacinių technologijų skyriaus vedėjas Saulius Petrauskas.

Organizacinės bėdos

Svečiams buvo pristatytas BPC veiklos organizavimas, sąveika su pagalbos tarnybomis – policija, priešgaisrine gelbėjimo tarnyba, greitąja medicinos pagalba, skambinančiojo vietos nustatymo galimybės, pasidalinta darbo organizavimo problemomis: darbuotojų trūkumu, jų mokymo ir motyvacijos didinimo klausimais.

Vėliau svečiai apsilankė BPC operatorių salėje, kur buvo artimiau supažindinti su priešgaisrinių gelbėjimo pajėgų valdytojų ir skambučių operatorių veiklos specifika. Ministras ir jo komanda domėjosi mobiliosios aplikacijos GPIS 112 galimybėmis, skambinančiojo vietos nustatymo atvaizdavimu operatoriaus darbo vietoje ir kitais klausimais. Jie taip pat susipažino su BPC naudojama technine įranga, apsilankė serverinės patalpose, pasakojama Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento penktadienį paviešintame pranešime.

PAGD nuotr./Ministro vizitas BPC
PAGD nuotr./Ministro vizitas BPC

J.Targonskas ministrui, jo patarėjams ir viceministrui papasakojo apie priešgaisrinę gelbėjimo tarnybą ir ekstremaliųjų situacijų valdymo sistemą, jų organizavimą respublikos ir savivaldybių lygiu.

BPC linijos karštos

Kaip skelbta anksčiau, šių metų sausio 1 d. Bendrasis pagalbos centras užregistravo rekordinį pagalbos prašymų skaičių – 4 907.

Iš jų net 2 711 pagalbos prašymų buvo skirta policijos, 2 011 – greitosios medicinos pagalbos, 134 – priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos kompetencijai. Iš viso pirmąją 2017-ųjų dieną buvo registruoti 12 049 skambučiai, atsakyta į 10 536 skambučius.

Paprastomis dienomis įprastai atsakoma į 5 500–7 000 skambučių, parengiama ir perduodama 2 500–3 000 prašymų apie pagalbos poreikį. Palyginti su praėjusiųjų metų sausio 1 d., galima pastebėti, kad šiemet sumažėjo netikslinių ir pasikartojančių skambučių skaičius. 2016 m. sausio 1 d. buvo atsakyta į 11 472 skambučius, bet užregistruota tik 4 380 pagalbos prašymų: 2 483 skirta policijai, 1 716 – greitajai medicinos pagalbai, 124 – priešgaisrinei gelbėjimo tarnybai.

Šiemet net 46,6 proc. skambučių buvo skirta pranešti apie pagalbos poreikį, kai tuo tarpu praėjusiais metais – tik 38,2 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius