Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Policija dar nepateikė jokių įtarimų močiutę ir anūkę suvažinėjusio Vilniaus autobuso vairuotojui

Nelaimės vietoje
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / Nelaimės vietoje
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Savaitgalį visą Lietuvą sukrėtė eismo nelaimė: sostinės Laisvės prospekte po autobuso ratais žuvo močiutė ir anūkė. Vilniaus policija atlieka kruopštų avarijos aplinkybių tyrimą, todėl pareigūnai jokių kaltinimų niekam teikti neskuba.

Vilniaus policininkai kol kas nepateikė įtarimų viešojo transporto vairuotojui, po kurio autobuso ratais sekmadienį žuvo vaikas ir senyva moteris.

Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdybos Nusikalstamų veikų eismo saugumui tyrimo skyriaus viršininkas Alvaras Bacevičius BNS sakė, kad įvykis tiriamas, praėjo per mažai laiko, kad būtų galima išaiškinti visas aplinkybes.

Tragiška eismo nelaimė sostinėje įvyko apie 14.53 val. Laisvės prospekto ir Rygos gatvės sankryžoje.

46 maršruto autobusas „Volvo 7700“, kurį vairavo 59 metų I.B., sukdamas į dešinę, partrenkė ir mirtinai sužalojo per pėsčiųjų perėją ėjusias pėsčiąsias – 69 metų J.L. ir 8 metų mergaitę. Jos žuvo vietoje.

Bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ Eismo saugumo ir kontrolės skyriaus viršininkas Tadeušas Lavrynovičius BNS sakė, kad autobuso vairuotojas iki šiol yra ištiktas šoko, ketinama jį išleisti į atostogas.

„Jis parašė paaiškinimą, kad negali suprasti, kaip tai įvyko – iš kur po ratais atsirado žmonės. Kai darė dešinį posūkį, nieko nebuvo“, – BNS sakė T.Lavrynovičius.

Autobuso vairuotojas įmonėje dirba apie 8 metus, ramaus būdo vyriškiui pastabų neturėjo nei keleiviai, nei darbdaviai.

Jis spėja, kad galbūt pėsčiosios neįvertino atstumo ir autobuso posūkio trajektorijos – galėjo stovėti per arti važiuojamosios kelio dalies, o sukantis autobusui – per arti galinės autobuso dalies.

Pasak T.Lavrynovičiaus, šią versiją sustiprina tai, kad abi nukentėjusiosios, pirminiais policijos duomenimis, buvo sužalotos galinių autobuso ratų.

Autobuso vairuotojas įmonėje dirba apie 8 metus, ramaus būdo vyriškiui pastabų neturėjo nei keleiviai, nei darbdaviai. Avarijos metu jis buvo blaivus.

„Vilniaus viešojo transporto“ atstovas viliasi, kad nelaimės aplinkybes padės išaiškinti sankryžoje įrengtos vaizdo kameros.

Policijos atstovas sakė, kad avaringumo situacija Vilniaus viešajame transporte nėra gera.

Nelaimės vietoje
Autobuso vairuotojas nelaimės vietoje

„Negaliu sakyti, kad avarijų daugėja, bet jų nemažai. Galėtų tiek ir nebūti“, – sakė jis.

Policija dažniausiai gauna pranešimus apie autobusuose ar troleibusuose nukritusius keleivius.

Susižaloja ir vaikai, ir suaugusieji. Pareigūnas norėtų, kad visuomeninio transporto vairuotojai būtų dėmesingesni.

BNS anksčiau kalbinti sostinės pareigūnai yra minėję, kad pranešimus apie autobusuose ar troleibusuose nukritusius žmones registruoja kas tris keturias dienas.

„Pagrindinis vairuotojo tikslas – saugiai nuvežti iš taško A į tašką B. Mūsų visų problema – kad pernelyg daug pasitikima technikos galimybėmis. Juk pėsčiasis gali nespėti pereiti gatvės, paslysti. Mes ne visada matome, koks šviesoforas dega kitam eismo dalyviui“, – sakė A.Bacevičius.

Policija ieško mačiusiųjų

Pirmadienio popietę Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato atstovai paskelbė, kad pareigūnai intensyviai ieško kraupiojo sausio 19-osios eismo įvykio liudininkų.

Kelių policijos valdybos Nusikalstamų veikų eismo saugumui tyrimo skyriuje atliekamas ikiteisminis tyrimas dėl to, kad  2014 m. sausio 19 d. apie 14.50 val. Vilniuje, Laisvės pr., Rygos ir Buivydiškių gatvių reguliuojamojoje sankryžoje maršrutinis autobusas partrenkė ir mirtinai sužalojo dvi pėsčiąsias.

Įvykį mačiusius liudininkus pareigūnai prašo kreiptis į tyrėją Ivoną Versockaitę (Vilnius, Giraitės g. 3, 416 kab.), tel. (8 5) 271 9458, mob. tel  8 607 28677, el. p. ivona.versockaite@policija.lt.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min