Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Prenumeruoti

Įmonės kalėdinė dovana „Sidabrinei linijai“ – tūkstančiai papildomų skambučių senoliams

Ketvirtus metus iš eilės draudimo bendrovė „Gjensidige“ kalėdinių dovanų lėšas skiria labdarai. Įmonės dėmesio centre – emocinis visuomenės saugumas, kurį galima sustiprinti daugiau bendraujant tarpusavyje, pradedant nuo artimiausio žmonių rato. Už skirtas lėšas emocinės pagalbos organizacijos „Sidabrinė linija” globojamiems senoliams bus padovanota 2 700 telefoninių pokalbių.
Senolė kalbasi telefonu
Senolė kalbasi telefonu / 123RF.com nuotr.

„Emocinio saugumo tema yra mūsų įmonės bendravimo filosofijos dalis. Jau kelerius metus vystome iniciatyvą „Rask laiko pokalbiui“, kuri skatina atrasti daugiau laiko bendravimui su artimiausiais žmonėmis, mažina visuomenės susvetimėjimą ir stiprina saugumo jausmą. Mūsų įmonės ir „Sidabrinės linijos“ vertybės bei požiūris sutampa. Džiaugiamės, galėdami drauge su šios organizacijos komanda kurti realų pokytį“, – sako „Gjensidige“ generalinis direktorius Marius Jundulas.

„Savo ilgamečius partnerius draudimo bendrovę „Gjensidige“ jau seniai vadiname artimais draugais. Savo darbuotojais ir partneriais jie rūpinasi visus metus, o kalėdines dovanas dovanoja jų labiau stokojantiems. „Sidabrinėje linijoje“ rūpinamės, kad šios kalėdinės dovanos virstų nemokamais draugystės pokalbiais ir džiugintų vyresnio amžiaus žmones visus metus. Mūsų pašnekovai ne kartą yra sakę, jog nuolatinis nuoširdus bendravimas jiems vėl padeda pasijusti žmonėmis“, – sako „Sidabrinės linijos“ įkūrėjas Marius Čiuželis.

Už „Gjensidige“ padovanotą sumą vyresnio amžiaus žmonėms bus užtikrinti 2 700 reguliarūs draugystės pokalbiai su bendraminčiu. Draudimo bendrovė visus „Sidabrinėje linijoje“ bendraujančius savanorius vaišins kava ir pyragėliais.

Pagrindinis „Sidabrinės linijos“ veiklos tikslas yra visiems vyresnio amžiaus žmonėms užtikrinti reguliaraus bendravimo telefonu galimybes, būti išgirstiems ir išklausytiems. Organizacija siūlo pašnekovams galimybę turėti telefoninį draugą, su kuriuo galima reguliariai kalbėtis įvairiausiomis temomis, aptarti aktualijas ar tiesiog pasišnekučiuoti. Esant poreikiui suteikiama emocinė ar informacinė pagalba. Tai padeda užtikrinti ir visoje Lietuvoje veikiantis savanorių tinklas. Ne vienas skambutis, o ilgalaikis ryšys padeda senyviems žmonėms jaustis geriau.

„Sidabrinėje linijoje“ bendraujančių senolių skaičius viršija 3 350. Nuo veiklos pradžios 2016 metais „Sidabrinėje linijoje“ įvyko per 65 500 pokalbių, trukusių daugiau nei 23 000 valandų. Tai geriausias jos kuriamo poveikio – vienišumo mažinimo – įrodymas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Vasarinių padangų sezonas: kur rasti geriausią kainos ir kokybės santykį?
Reklama
Pranešimas apie prašymų dėl triukšmo mažinimo priemonių įgyvendinimo išlaidų kompensavimo priėmimą
Reklama
Atėjo metas apsitverti sklypą: specialistų patarimai
Reklama
„CFMOTO“ tapo naujos motociklų vairavimo akademijos Lietuvoje partneriais
Užsisakykite 15min naujienlaiškius