Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Propagandinis kanalas „Russia today“ Krymą prie Rusijos jau prijungė

Russia today Krymą prie Rusijos jau prijungė
Russia today Krymą prie Rusijos jau prijungė
Šaltinis: 15min
0
A A

Nors referendumas dėl Krymo prijungimo prie Rusijos vyks tik sekmadienį, Rusijos finansuojami televizijos kanalai jau žino, kaip jis baigsis.

JAV veikiantis propagandinis kanalas „Russia today“ eteryje naudoja žemėlapį, kuriame pažymėta Rusijos teritorija su jau prijungta autonomine Krymo respublika.

JAV veikiantis propagandinis kanalas „Russia today“ eteryje naudoja žemėlapį, kuriame pažymėta Rusijos teritorija su jau prijungta autonomine Krymo respublika.

Tiesa, tai neturėtų stebinti. Per metus šis kanalas savo veiklai iš Rusijos vyriausybės gauna 33 milijonus dolerių. Kanalo žurnalistai neslepia, jog jiems uždrausta tiesiogiai kritikuoti Rusijos vadovus.

Pastaruoju metu kanalą sudrebino net keli skandalingi žurnalistų pareiškimai tiesioginiame eteryje. Laidos „Break the Set“ metu žurnalistė Abby Martin atsiribojo nuo to, kaip jos darbovietė nušviečia okupacinius Rusijos kariuomenės veiksmus Ukrainoje.

„Vien todėl, kad dirbu čia, RT, nereiškia, kad aš neturiu redaktorinės nepriklausomybės. Aš esu visiškai prieš bet kokią kitos valstybės intervenciją į nepriklausomos valstybės reikalus. Tai, ką daro Rusija, yra neteisinga“, – laidos pabaigoje netikėtai pareiškė kanalo darbuotoja.

VIDEO: Kritika Rusijos valdžiai "Russia today" tiesioginiame eteryje

Po kurio laiko kita žurnalistė Liz Wahl tiesioginiame eteryje pareiškė, kad kaip reporterė ji šiuo metu susiduria su daug etinių ir moralinių iššūkių. Žurnalistė pažymėjo, kad jos seneliai yra pabėgėliai iš Vengrijos, kurie gelbėjosi nuo Sovietų Sąjungos priespaudos, jos draugas dirba mediku karinėje bazėje, todėl ji toliau nebegali dirbti Rusijos televizijos kanale.

VIDEO: Žurnalistė atsistatydino tiesioginiame "Russia today" eteryje

„Todėl aš asmeniškai negaliu būti dalis televizijos kanalo, kurį finansuoja Rusijos vyriausybė ir kuris teisina Vladimiro Putino veiksmus. Aš didžiuojuosi esanti amerikietė ir tikiu tiesos skleidimu, todėl po šios laidos aš atsistatydinu“, – pareiškė žurnalistė.

Nepaisant tendencingo turinio, „Russia today“ yra pakankamai populiarus – ypač internete. Šios kanalo „Facebook“ paskyrą seka 1,3 mln. žmonių. 2012 m. „Russia today“ buvo žiūrimiausias žinių kanalas youtube.com portale.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min