Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Rupertas Murdochas gali parduoti laikraščius Didižiojoje Britanijoje, tarp jų „The Sun“ ir „Times“

Rupertas Murdochas
AFP/„Scanpix“ nuotr. / Rupertas Murdochas
Šaltinis: 15min
0
A A

Žiniasklaidos magnatas Rupertas Murdochas gali parduoti visus jam Didžiojoje Britanijoje priklausančius laikraščius, pareiškė amerikiečių žurnalistas ir jo biografas Michaelas Wolffas.

Kaip teigia R.Murdocho biografas, priimti tokį sprendimą žiniasklaidos magnatą gali priversti pastaruoju metu Didžiojoje Britanijoje įsiplieskęs nelegalaus pasiklausymo skandalas laikraštyje „News of the World“, priklausančiame verslininkui.

M.Wolffo teigimu, JAV įsikūrusioje R.Murdocho korporacijoje „News Corp.“ sprendžiama visiškai atsisakyti „News International“, valdančios tokius leidinius kaip „The Sun“, „Sunday Times“, „Times“ ir jau nebeleidžiamą „News of the World.“

Skubiai uždaręs „News of the World“, ėjusį 168 metus, ekspertų teigimu, R.Murdochas tikėjosi užgniaužti skandalą. Tačiau jis tik įsibėgėja.

Pirmadienį paskelbta, kad R.Murdocho žiniasklaidos imperijai priklausantis leidinys „Sunday Times“ klausėsi ir buvusio Didžiosios Britanijos premjero Gordono Browno pokalbių.

Tai gali priversti R.Murdochą parduoti visus jam priklausančius leidinius Didžiojoje Britanijoje.

Tiesa, kai kurie ekspertai spėja, kad tokiam žingsniui verslininkas ryžtųsi tik tuo atveju, jeigu tai būtų visiškai neišvengiama. Kaip pažymėjo tyrimų centro „Mediatrack research“ vadovas, didžiulių leidinių savininkas Didžiojoje Britanijoje turi itin didelę įtaką, atveriančią jam visų politikų duris. Jokie titulai ar finansinė padėtis negalėtų to garantuoti. Tad praradęs leidinius Didžiojoje Britanijoje verslininkas kartu prarastų ir didelę dalį pasitikėjimo.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min