26 metų indas ketina prisiteisti iš Didžiosios Britanijos ir Olandijos kompanijos 26 tūkst. svarų sterlingų už tai, kad bendrovės produkcija nepadarė reklamos žadėto poveikio moterims.
„Bendrovė apgavo mane, nes savo reklamoje jie teigia, kad „Axe“ produktai patraukia moterų dėmesį“, – skundėsi V.Bedis.
„Axe“ reklamuojančiuose siužetuose yra aiški užuomina, kad šiuos dezodorantus naudojančiam vyrui garantuota sėkmė tarp dailiosios lyties atstovių.
„Aš septynerius metus naudojuosi šia produkcija, bet nė viena moteris neatkreipė į mane dėmesio“, – skundėsi indas.
Kaip pažymi lenta.ru., kosmetikos gaminiai, kuriuos pastaruosius kelerius metus naudojo V.Bedis, jau nusiųsti į teismo ekspertizę.
Bendrovė „Unilever“ kol kas nekomentavo šio indo ieškinio.
Štai keli „Axe“ reklamos pavyzdžiai: