Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Magiškas žodis „pirkti“ karaliauja net Romos paplūdimiuose

Italai yra viena sveikiausių tautų ne vien dėl Viduržemio jūros dietos. Yra ir kita, žymiai banalesnė priežastis. Jiems tiesiog labai patinka pirkti. Daug ir dažnai. O pirkimas kuo puikiausiai gydo nuo prastos nuotaikos ir daugybės kitų ligų.
Prekyba vyksta ir Tirėnų jūros paplūdimiuose.
Prekyba vyksta ir Tirėnų jūros paplūdimiuose.
Temos: 2 Roma Italija

Todėl kas nori šneka apie  Italiją kankinančią krizę, pirkimo bumas Apeninų pusiasalyje nesustos, net jei liepą pradės snigti. Beje, visą birželį ir liepą spiginant saulei pratrūksta dangus ir pabyra ant galvos ledų kruša. Bet tai nė kiek netrukdo italams siaubti parduotuves. Nes vitrinose jau antra savaitė skelbiamos 50 proc. nuolaidos.

Romoje karaliauja tokia filososfija: „Saldi” – (it.nuolaidos) metu būtina įsigyti tris itin brangias sukneles ir tris kostiumus, tiek pat porų batų ir apie dešimt panašios paskirtiies daiktų, tik – labai pigių. Pinigus būtina išleisti ne dėl to, kad nėra kuo apsirengti. Tiesiog dėl malonumo pirkti.

Akiniai spalvotais stiklais kainuoja deaimt eurų.
Akiniai spalvotais stiklais kainuoja dešimt eurų.

Jau antrą savaitgalį įsibėgėjusios vasaros sezono nuolaidos Romoje sutapo su svilinančiu karščiu. Bet kaitra nesustabdė pirkimo. Jei nėra noro po darbo savaitės pasilikti didmiestyje ir naršyti po parduotuves, šį malonumą galima perkelti į pajūrį.  Romos priemiesčių paplūdimiuose karaliauja tas  pats magiškas terminas “saldi”.

Tirėnų jūros pakrantėje visą dieną vyksta prekyba. Patogiai išsitiesus po skėčiu ant privataus paplūdimio lovelės beveik neįmanoma ramiai pagulėti. Nepavyksta ir pasigėrėti jūros panorama arba paskaityti laikraštį. Ir pliaže neramina naujos mados tendencijos.

Vienas po kito mados naujienas bruka paplūdimių prekeiviai.

Paplūdimyje galima nusipirkti įvairių modelių apavo.
Paplūdimyje galima nusipirkti įvairių modelių apavo.

Nė neužėjęs į butiką užsienietis vieną dieną pabuvęs paplūdimį apsirengs lyg modelis ant podiumo.  Atsiklaupę prie paplūdimyje drybsančių turistų tamsiaodžiai iš Afrikos ir Azijos siūlo saulės akinių fluorescensiniais veidrodiniais rėmais, žvejo stiliaus kepuraičių vyrams ir sombrero moterims. Visi čia – paplūdimyje žino, kad būtent tokius galvos apdangalus visai neseniai ant podium parodė italų mados karalius Giorgio Armani, „Moschino”, „Gucci” mados namai.

Spindinčio spalvotais stiklais apavo lyg iš „Giuseppe Zanotti” butiko su virvute tarpupirštyje pagundai tiesiog neįmanoma atsilaikyti. Šiuos aksesuarus galima įsigyti už trisdešimt eurų.

Apie klastotes paplūdimyje nepriimta galvoti. Niekas čia sau nelaužo galvos, ar afrikietis siūlo suklastotą laikrodį ir „Prada” rankinę, nupintą iš ašutinių virvių, ar ji originali. Juk  ir taip aišku, kad garsių dizainerių originalamas čia ne vieta. Svarbu, kad paplūdimio rankinė dvelkia naujo sezono tendencijomis.

Kad ir kiek beturėtų dailiosios lyties atstovės brangių maudymosi kostiumėlių, vis tiek paplūdimyje susigundys įsigyti dar vieną už vos dešimt eurų.

Paplūdimio rankšluosčiai ir rytietiškos lovatiesės, kojų ir rankų bižuterija, raudonmedžio skulptūros – visa tai galima nusipirkti jūros pakrantėje.

Akį džiugina skaisčių spalvų viskozės ir medvilnės suknelės. Ar verta tyrinėti jų kokybę? Italės sau dėl to galvos nelaužo. Rūbas vienam sezonui reikalingas tiek, kiek padeda patenkinti geismą pirkti.

Prekeiviai kartais būna įkyrūs.
Prekeiviai kartais būna įkyrūs.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius