-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Stilingumas užtikrina italo vyriškumą

Saulės akiniai juodo aksomo arba zebro faktūros rėmeliais, sicilietiška kepuratė „Coppola“, užraitoti šortai ir zomšos mokasinai basnirčia. Oranžinis šalmas, balto poplino eilutė ir ant nykščio spindintis sidabro žiedas – skriedamas „Harley Davidson“ motociklu Milano gatvėmis toks vyras jaučia adrenalino iškrovą ir, aišku, priverčia atsigręžti gatvėje dailiąją lytį.
Jurga Jurkevičienė
Jurga Jurkevičienė / Asmeninio albumo nuotr.

Stilingumas ir dar kartą stilingumas. Sakykite, ką norite, bet stilingas įvaizdis italų vyrams toks svarbus kaip kasdieninė higiena. Vilkėti prigludusia lyg pagal išmatavimus pasiūta eilute kaitrią vasaros dieną ir avėti geros kokybės batais  taip svarbu, kaip kvėpuoti.

Ar galite įsivaizduoti vyrišką žvejų stiliaus skrybėlaitę, kuri sveria  vos 49 gramus? Tokį ir daug kitų šedevrų stipriajai lyčiai šią vasarą sukūrė Milano mados namai „Borsalino“.  

2013-ųjų vasarą net abejingiausias madai vyras gatvėje nepasirodys be galvos apdangalo. 

Pasak šios bendrovės kūrėjų, kepurė – vienas rafinuočiausių vyro garderobo aksesuarų, nes jis užtikrina vyriškumą. Būtent todėl „Borsalino“ vasaros skrybėlaitėms  teikia tiek daug reikšmės. 

Žvejo skrybėlaitę šįmet pasiūlė ne vienas Italijos dizaineris. Ji – išraiškingų ryškių kartais net degančių spalvų ir formų, įvairių audinių ir faktūrų. Skrybėlės iš prabangaus fetro stebina faktūromis.  Vyro spintai žavesio suteikia ir kepuraitės  iš natūralių – lino, drobės, satino, medvilnės audinių. 

2013-ųjų vasarą net abejingiausias madai vyras gatvėje nepasirodys be galvos apdangalo. Kaip teigia italas Roberto Cavalli: „GERIAU VYRAS BE KELNAIČIŲ, NEI BE SKRYBĖLĖS“. Todėl Milano Auksiniame kvadrate pamatyti vyrą plevėsuojančiais plaukais šią vasarą beveik neįmanoma.

Milane vitrinos svaigina įvairiausiais galvos apdangalų modeliais, tačiau atidžiai patyrinėjus „Borsalino“ mados namų kolekciją galima drąsiai teigti, kad šių mados namų klientai – patys reikliausi. Be baltos „žvejo“ skrybėlaitės Milano vyrai jaustųsi nepilnaverčiai. Tik sąvoka „Borsalino balta“ turi tiek daug atspalvių, jog net mados teoretikams svaigsta galva.

Kiekvienas italas pagal savo nuotaiką ir kišenę renkasi „baltą pieno“, „baltą kreidos“, „baltą krištolo“, „baltą travertino“,„baltą vandens lelijos“, „baltą dramblio kaulo“, „baltą išblyškusią“, „baltą matinę“  ir dar daugybę baltų skrybėlės atspalvių. 

Tai ypač svarbu vasarą, kai vyras yra dailiai įdegęs. Netinkamai pritaikytas galvos apdangalo atspalvis sugadins visai dienai nuotaiką. Tuo tarpu tinkamas suteiks pasitikėjimo – juk skrybėlaitės atspalvis subtiliai paryškina vyro veido odos ir akių atspalvį.

Aksesuaro kokybę Milane paprasta įvertinti. Tai geriausiai išryškėja svilinant kaitrai. Tuomet ir paaiškėja, kuris galvos apdangalas  pirktas paplūdimyje pas juodaodį, o kuris – Milano butike.

Jei vyras ką nors jaučia ant galvos, reiškia galvos apdangalas – niekam tikęs ir po kelių dienų jis keliaus į šiukšlyną. Sicilietišką kepuraitę „Coppola“ arba „žvejo“ skrybėlę „Borselino“ klientai pakelia lengvai.  Ir jaučiasi svaiginamai stilingi – tik besvoris galvos apdangalas suteikia vyrui galimybę pajusti savo vyrišką vertę. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius