TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Ką pasirinkti rudenį? Kūno dizainas

Kūno dizainas
Rance Costa, Flickr.com / Kūno dizainas
Šaltinis: Žvalus.lt
0
A A

Kiekviena sporto rūšis mus veikia skirtingai. Tobulinti figūrą galima ir namuose, ir sporto salėje, ir vienam, ir draugėje. Taigi, belieka tik išsirinkti!

Kūno dizainas

Tai intensyvi programa visam organizmui, kurios rezultatas – idealios kūno formos. Užsiėmimas reiktų skirti 15 minučių tris kartus per savaitę, ir po mėnesio pastebėsite pokyčius. Jums reikės 1-1,5 kg svarmenų, žingsniavimo platformos, guminės virvutės ir rankšluosčio.

Rinkitės kūno dizainą, jeigu:

  • neturite laiko treniruotėms;
  • mėgstate treniruočių metu naudoti įvairius įrankius;
  • norite, kad kiekvienas raumuo tarnautų tobulai figūrai.

Pratimas kojų ir nugaros raumenims

Kojos pečių plotyje. Imkite į rankas po svarmenį, pakelkite jas stačiu kampu į viršų, kad pečių juosta būtų lygiagreti grindims. Pilvas įtrauktas.

Nuleiskite abi rankas prie šlaunų ir kelkite jas tiesias iki pečių juostos. Tuomet vėl sulenkite ir atlikite 10 tokių ratų.

Pratimas kojų ir sėdmenų raumenims

Stokite veidu į žingsniavimo platformą, rankas sulenkite stačiu kampu. Kojas sulenkite per kelius, nuleisdami dubenį kiek galima žemiau. Iš šios padėties šokite ant platformos, minkštai nusileisdami ant pilnos pėdos. Tęskite šuoliukas į viršų ir atgal nuo platformos. Rekomenduojami 10-20 šuoliukų.

Pratimas krūtinės ir nugaros raumenims

Suriškite guminę virvutę į žiedą ir padėkite po platforma. Atsigulkite ant platformos nugara ir įkiškite abi rankas į guminį žiedą. Sulenkite rankas per alkūnes taip, kad pečiai būtų statmeni, o dilbiai lygiagretūs grindims.
Susireguliuokite virvutę taip, kad ji nekabotų, o visuomet jaustumėte lengvą įtampą. Tieskite rankas link šlaunų, tempdami virvutę, ir grįžkite į pradinę padėtį. Šį pratimą kartokite 12 kartų.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Dakaras 2018

Parašykite atsiliepimą apie 15min