Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Keletas pratimų skaudančiai nugarai

Kai skauda nugarą...
Flickr.com / Kai skauda nugarą...
Šaltinis: Žvalus.lt
0
A A

Ir vėl skauda nugarą? Ir vėl siekiate nuskausminamųjų vaistų? Skirkite sau šiek tiek laiko, atlikdami nesudėtingus pratimus, stiprinančius nugaros raumenis. Jei jums pastoviai skauda juosmenį ir nugarą, būtina pasirodyti gydytojams.

  • Atsigulkite ant nugaros ir ištieskite kojas. Tuomet pakelkite vieną koją abiejų rankų pagalba: viena ranka turi laikyti šlaunį, kita – šiek tiek aukščiau už kelio. Tuomet patempkite koją, kol pajusite įtampą (tik ne nugaroje). Išsilaikykite tokioje pozicijoje ne mažiau 30 sekundžių, o po pertraukos pakartokite pratimą su kita koja.
  • Atsigulkite ant nugaros, sulenkite kojas per kelius ir remkitės į grindis pėdomis. Įtempkite pilvą, pakelkite šlaunis, tačiau juosmuo turi būti prispaustas prie grindų. Išsilaikykite šioje pozicijoje 10 sekundžių. Po 2-3 sekundžių pertraukos pakartokite šį pratimą dar 10 kartų.
  • Atsigulkite ant nugaros, sulenkite kojas per kelius, remkitės pėdomis į grindis ir sudėkite rankas ant krūtinės. Laikykite juosmenį prispaustą ir lėtai kelkite galvą, nekeldami pečių nuo grindų. Išsilaikykite šioje padėtyje apie 10 sekundžių ir grįžkite į pradinę padėtį. Pratimą kartokite 10 kartų.
  • Atsistokite ant keturių, nugara tiesi ir lygiagreti grindims. Išgaubkite nugarą kaip katinas. Išsilaikykite tokioje padėtyje 2 sekundes, o paskui grįžkite į pradinę padėtį. Pakartokite pratimą 5-10 kartų.
  • Atsigulkite veidu į grindis. Vienu metu kelkite kairę koją ir dešinę ranką. Laikykite šią padėtį ne mažiau 2 sekundes, kol pajusite švelnią įtampą, ir grįžkite į pradinę padėtį. Pakartokite pratimą su priešinga koja ir ranka. Pratimą atlikite 10 kartų.
 

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min