Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Ruošiamės pavasariui: lieknas ir idealus pilvo presas

Lieknas pilvukas
Lose Belly Fat, Flickr.com / Lieknas pilvukas
Šaltinis: Žvalus.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Kalėdinės šventės, ko gero, vis dar turi savo pasekmes, Valentino diena kažkaip prabėgo užtamsintame ir intymiame kambaryje, o štai tirpstant sniegui, tirpsta ir drabužiai. Taip norėtųsi, kad po jais būtų ką parodyti ir pasididžiuoti.

Ko gero, nereikia kartoti, kad būtina atsisakyti saldumynų ir kitokių skanumynų. Tačiau, kol nėra saulės, norisi kažkuo pasilepinti, tad gabalėlis šokolado čia situacijos nesugadins. Savo tikslo – gražios ir lieknos talijos – galite pasiekti ir kitais būdais. Juk svarbu, kad būtų lengva ir jūs nuo to pajustumėte malonumą.

Pirmas žingsnis – uždėkite „kryžių“ tam tikroms valandoms, tarkim, nevalgote po vidurnakčio arba devintos valandos vakare, o vėliau šį laiką vis ankstinkite. Esmė ta, kad vakare žmogaus medžiagų apykaita lėtėja, o organizmas nespėja išnaudoti visų angliavandenių ir kaupia juos atsargai.

Jei užsirašėte į sporto salę – valio! Tik sportuokite reguliariai ir neklausykite jokių šnabždančio atkalbinėjančio vidinio balso, kad „vieną kartą galiu ir nenueiti“. Viskas akimirksniu sugrius kaip kortų namelis. Galite atlikti ir įprastą mankštą namuose: net nepastebėsite, kaip prie vieno pratimo pridedate dar vieną, o trečiąjį po kurio laiko ir pasunkinate. Galite pradėti nuo vieno karto per savaitę, o paskui po truputį didinkite fizinį krūvį.

Tiesa, stebuklų nebūna: norint gražaus pilvuko, reikia dirbti su pilvo presu. Padarykite pradžiai bent 10 atsilenkimų, o po savaitės pridėkite dar 5-10 – tiek, kiek jaučiate, kad galite atlikti. Tik nereikia prievartauti savo organizmo.

Kaip bebūtų keista, prie atsilenkimų puikiai dera ir pritūpimai: jei norite gražios talijos, turite stiprinti ir kojas, kad šios pasitemptų. Taip pat tinka ir įtūpstai. O visus pratimus lengviau atlikti, kai fone groja motyvuojanti ir nuotaiką kelianti muzika.

Labai svarbu rūpintis ne tik vidumi, bet ir išore. Kai prausiatės po dušu arba išlipate iš vonios, tepkite specialius gelius ir kremus ant pilvo, šonų, pamasažuokite ir pažnaibykite problemines vietas.

 

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min